Wednesday, March 14, 2012

dreamliner B-787

بله دریم لاینر** به سایت ما آمده و بنده و مژی جز آدم های برنده لاتاری بودیم که بریم توش و از نزدیک ببینیم... هر کی تا حالا از تور آمده تو کف عظمت و خوشگلیشه


عکسشم بعد که برگشتم میزارم!


** dreamliner B-787


-----------------------------------------------------------------



عکس ها اضافه شد!ا



آماده ورود به بردشکل دم مشتری های مختلف! جای ایر....ا...ن ا....ی...ر خالی!


قسمت بیزینس کلاس
مقایسه پنجره های ایرباس 330 و 340 باهاشه که میگه بزرگتره! بعدم پنجره ها هم پرده ندارن یک دکمه هایی زیرشون بود که میشد پنجره را دیم یا روشن کرد
اینا صندلی های قسمت اکانامی که خیلی بزرگ و جادار بودن!



یه عکس از بیرون از دم!



یک عکس کلی با پنارما--



1 comments:

Anonymous said...

Hi Negin joon

Happy Nowruz!

These pictures are cool. I bet that was fun to take a look from inside.

Have a great new year

Ocean