به شروع سال جديد جيزي نمونده... اميدوارم كه سال نو سال خيلي خيلي خوبي براي همه ايراني ها باشه... سالي سرشار از سلامتي و بركت و موفقيت و خبراي خوب.. سال نو مبارك
Wednesday, March 20, 2013
Subscribe to:
Posts (Atom)
من 30 سالمه توی یکی از شهر های جنوب کالیفرنیا با خانوادم زندگی میکنم اینجا از خاطراتم و هر چیز دیگه ای که از مغزم میگذره مینویسم
به شروع سال جديد جيزي نمونده... اميدوارم كه سال نو سال خيلي خيلي خوبي براي همه ايراني ها باشه... سالي سرشار از سلامتي و بركت و موفقيت و خبراي خوب.. سال نو مبارك
Posted by Nene at 10:13 AM 0 comments
Sign by Dealighted - Coupons and Deals