قبل اینکه به امر خطیر نوشتن مقاله این هفته بپردازم که حتما تا نصف شب در گیرشم! گفتم یکم اینجا بنویسم!ا
۲ تا کلاس این ترم دارم! اولین باره که ۲ تا کلاس بر میدارم! بد نیست ولی دیگه زندگی واست نمیمونه! یکیش دو شنبه هاست یکی پنج شنبه ها! کارا این یکی تموم میشه اون یکی و باید شروع کرد ! کلاس پنجشنبه رو دوست دارم خیلی کلاس دوشنبه رو اصلا کلا واسش عزا میگیرم هر یکشنبه که خدایا من چی بنویسم مثل الان! و همیشه آخرش با گریه زاری و فحش و فضاحت به استاده تموم میشه! هاهاها!! معمولاجمعه ها رو دیگه به خودم استراحت میدم! و تقریبا هیچ کار درسی نمیکنم! سعی میکنم بیخیال باشم! شنبه ها هم خیلی دلی دلی کار میکنم! واسه همینه که یکشنبه ها دهان مبارک صاف میشه!ا
کلاس پنج شنبه ها مو بیشتر وقتا سر کلاس میرم آخه بیشتر کلاس های من وب کست میشه و میشه نلینه دید و فقط باید برای امتحان ها یا پرزنتشن ها بری کلاس! استاده یعنی شاهکاره انقدر خنده داره و درس به این سختی و انقدر با حوصله و مثال های عینی و سوال جواب کردن و صد بار توضیح دادن میگه که آدم واقعا نمیفهمه چطوری کلاس میگذاره!ا
وای ولی اون یکی انقدر کنده انقدر کنده هندل میخواد بزنی که درس بده!! بنده خدا پیرم هست! از جاش تکونم نمیخوره! نشسته همینجور یک صفحه دست نوشته خودش جلوشه که میندازه رو پروژکتور و برو که رفتیم!!! یعنی اگه من فقط دو بار چرت بزنم سر کلاسش خوبه!! این کلاس رو تا به حال هیچوقت نرفتم! و نخواهم رفت!!! البته ناگفته نماند که استاده خیلی خداست و وی پی یک کمپانی خیلی مهم هوا فضا! هست و فاندر یک موسسه مهم مهندسی و کلا کارش خیلی درسته ولی از اوناست که عشق تدریس داره تا آخر عمرش... خیلی هم مهربون و با محبته یعنی تو ایمیل هاش واقعا مایه میزاره بیچاره البته اگه ایمیل ها رو گم نکنه ولی خوب پیره دیگه! بی انرژی هست
هر وقت کلافه میشم که معمولا هر یکشنبه ها این اتفاق میوفته به خودم امیدواری میدم یک کلاس دیگه مونده و برای همیشه تموم!!!ا
تیم فوتبالمون هم که باز به این استنفورد های ... باخت! مسخره ها با سه تا وقت اضافه که عقب هم بودن بعدشم تازه به نظر من اصلا هم بازیکنه پاش از خط بیرون نبود!! هر چند که تیم ما دیگه رنکی نداره از وقتی مربی رفته و همه خوب ها هم رفتن فوتبال پروفشنال
برم دنبال کارام که وقت بیشتر تلف کردن اصلان جایز نیست!ا
هفته خوبی داشته باشین همگی
۲ تا کلاس این ترم دارم! اولین باره که ۲ تا کلاس بر میدارم! بد نیست ولی دیگه زندگی واست نمیمونه! یکیش دو شنبه هاست یکی پنج شنبه ها! کارا این یکی تموم میشه اون یکی و باید شروع کرد ! کلاس پنجشنبه رو دوست دارم خیلی کلاس دوشنبه رو اصلا کلا واسش عزا میگیرم هر یکشنبه که خدایا من چی بنویسم مثل الان! و همیشه آخرش با گریه زاری و فحش و فضاحت به استاده تموم میشه! هاهاها!! معمولاجمعه ها رو دیگه به خودم استراحت میدم! و تقریبا هیچ کار درسی نمیکنم! سعی میکنم بیخیال باشم! شنبه ها هم خیلی دلی دلی کار میکنم! واسه همینه که یکشنبه ها دهان مبارک صاف میشه!ا
کلاس پنج شنبه ها مو بیشتر وقتا سر کلاس میرم آخه بیشتر کلاس های من وب کست میشه و میشه نلینه دید و فقط باید برای امتحان ها یا پرزنتشن ها بری کلاس! استاده یعنی شاهکاره انقدر خنده داره و درس به این سختی و انقدر با حوصله و مثال های عینی و سوال جواب کردن و صد بار توضیح دادن میگه که آدم واقعا نمیفهمه چطوری کلاس میگذاره!ا
وای ولی اون یکی انقدر کنده انقدر کنده هندل میخواد بزنی که درس بده!! بنده خدا پیرم هست! از جاش تکونم نمیخوره! نشسته همینجور یک صفحه دست نوشته خودش جلوشه که میندازه رو پروژکتور و برو که رفتیم!!! یعنی اگه من فقط دو بار چرت بزنم سر کلاسش خوبه!! این کلاس رو تا به حال هیچوقت نرفتم! و نخواهم رفت!!! البته ناگفته نماند که استاده خیلی خداست و وی پی یک کمپانی خیلی مهم هوا فضا! هست و فاندر یک موسسه مهم مهندسی و کلا کارش خیلی درسته ولی از اوناست که عشق تدریس داره تا آخر عمرش... خیلی هم مهربون و با محبته یعنی تو ایمیل هاش واقعا مایه میزاره بیچاره البته اگه ایمیل ها رو گم نکنه ولی خوب پیره دیگه! بی انرژی هست
هر وقت کلافه میشم که معمولا هر یکشنبه ها این اتفاق میوفته به خودم امیدواری میدم یک کلاس دیگه مونده و برای همیشه تموم!!!ا
تیم فوتبالمون هم که باز به این استنفورد های ... باخت! مسخره ها با سه تا وقت اضافه که عقب هم بودن بعدشم تازه به نظر من اصلا هم بازیکنه پاش از خط بیرون نبود!! هر چند که تیم ما دیگه رنکی نداره از وقتی مربی رفته و همه خوب ها هم رفتن فوتبال پروفشنال
برم دنبال کارام که وقت بیشتر تلف کردن اصلان جایز نیست!ا
هفته خوبی داشته باشین همگی