امتحان دارم... خیلی کار دارممممم
چه بارون خوشگلی میاد! دلم قدم زدن زیر بارون و خیس شدن میخواد جدیدا هر وقت بارون میاد یاد اون قسمت سفر اخیر میافتم اون قسمت که با دوچرخه از یک دهات یا همون ویلج به اون یکی میرفتیم.. مخصوصا کنار رود دانوب که بارون گرفت و من از این که این بارون نم نم میامد تو صورتم و خیس میشدم مسرور میشدم!!
چطوری امکان داره یکی بارون و دوست نداشته باشه هان؟؟؟ چطوری آخه؟؟؟
پاییز خوشگلم رسما به شهر ما خوش آمدی
برم سر درسم دیگه! ا
چه بارون خوشگلی میاد! دلم قدم زدن زیر بارون و خیس شدن میخواد جدیدا هر وقت بارون میاد یاد اون قسمت سفر اخیر میافتم اون قسمت که با دوچرخه از یک دهات یا همون ویلج به اون یکی میرفتیم.. مخصوصا کنار رود دانوب که بارون گرفت و من از این که این بارون نم نم میامد تو صورتم و خیس میشدم مسرور میشدم!!
چطوری امکان داره یکی بارون و دوست نداشته باشه هان؟؟؟ چطوری آخه؟؟؟
پاییز خوشگلم رسما به شهر ما خوش آمدی
برم سر درسم دیگه! ا
0 comments:
Post a Comment