بعضي وقتا يك موضوعي انقدر واست شوك اور و غير قابل تصوره كه بااينكه حتي بهش فكر هم نميكني ولي باياداوري و تصورش اون حس تنفر شديد و نفرت به اون ادم ( كه تقريبا از بين رفته بود) بازم سراغت مياد كه دلت ميخواد بالا بياري روش............... ادم دعا كنه واسه كسي نفرت انكيز نباشه.....
Thursday, May 09, 2013
Wednesday, March 20, 2013
سال نو
به شروع سال جديد جيزي نمونده... اميدوارم كه سال نو سال خيلي خيلي خوبي براي همه ايراني ها باشه... سالي سرشار از سلامتي و بركت و موفقيت و خبراي خوب.. سال نو مبارك
Posted by Nene at 10:13 AM 0 comments
Tuesday, January 08, 2013
ب.ب.عي
يك دوستي داشتم سر كار خوشم ميومد حالا با هم يكم بيشتر ميبريم بعد دو تامون به اسمايلي ببعي علاقمنديم مثلا به جا سلام خوبي با ايكون ببعي شروع به حرف ميكنيم
بعد امروز صبح برام تكست كرده بع بع بع !!!! الارم جديده بيدار شو!!! يعني من تركيدم از خنده سر صبحي!! بعد تكست كردم ببعي نميخواد بلند شه! ولم كن!! بعد بهم تكست كرده شيرازي تنبل بلند شو تو شيراز ايرلاين كه كار نميكني!!!! بعد يعني خوب من شاد شنكول شدم و برخواستم!!!
Posted by Nene at 10:13 PM 0 comments
Sunday, January 06, 2013
Posted by Nene at 1:42 PM 2 comments
Thursday, January 03, 2013
میگم الکی که سرد نشدم به خاطره اون اتفاق که قبل رفتنم افتاد حس کردم تو هنوز درگیری منم حوصله این جوری دراما ها رو ندارم از اولشم گفتم من دنبال رابطه جدیم نگفتم؟
میگه چرا گفتی
میگم خوب همین دیگه قضیه اینه... اگه دلم به این خوش بود که برای این مساله کاری داری میکنی انقدر زود دلسرد نمیشدم ولی تو هیچ کاری نمیکنی...ا
هیچی نمیگه! چی بگه حرف حق جواب نداره!ا
گفتش یعنی واقعن اینجوری میخوای؟
گفتم اینجوری نمیخوام راه دیگی نزاشتی برام ... تنها همین راه کار میکنه ...ا
بد از کلی میگه ولی من دوست دارم
میگم منم دوست دارم ولی کافی نیست در واقع مشکل همینه! ا
فقط خوشحالم که حرفامون رو در رو نبود
نمیدونم چرا وقتی جدی میخوام یک چیزی و به کسی بگم انگلیسی بلغور میکنم!! ا
***
Posted by Nene at 12:54 PM 0 comments
Wednesday, January 02, 2013
داشتم الان در حین کار فکر میکردم من چقدر دوستام با هم متفاوتن! وبعضی هاشون حتا فکر نمیکنن این دوستی که دارن یعنی من چه کار هایی ممکنه بکنه!! از این فکرم خندم گرفت!!ا فقط یکی دو نفر هستن که میدونن که دقیقن در فکر و ذهن من چی میگذره اونم شاید نه همشو تا حدودی... بگذریم ....ا
رزولوشن سال جدید من اینه که روزی یک ساعت به خودم اختصاص بدم ورزش کنم یا برم قدم بزنم... ا
ه گفته بودم که مدت هاست از علی خبر نداشتم! خوب همیشه وقتی میره دانمارک محبت اش گل میکنه! هرروز واسم مسج میزاره مخصوصا الان ها که یک روز کریسمس یک روز سال نو یک روز تولد منه یک روز تولده اونه حالا اگه اینجا بود عمرا همو تحویل میگرفتیم البته بد جنسی نکنم باید بگم ازبعد تصادف ام خیلی به فکرم بوده و کمکم کرد! ولی اصولا با این کاراش هم یهو هم گند میزنه به همه چی ! نمیدونم هم کی بر میگرده! ا
این دوست جدیدمون هم خیلی تو خالی میزنه! کلا من ازش دل کندم فایده نداره! ولی من نمیدونم چرا هر چی آدم بی توجه تر میشه بیشتر مورد توجه قرار میگیره! جالبه واقعن دقیقن از قبل مسافرتم به وگاس بود که یک اتفاقی افتاد که انگار همه چیز برای من زیر سوال رفت و کلا این آدم برای من نقشش تموم شد! یعنی من حتا یک لحظه هم تو وگاس به فکر این نبودم به قول خودش یک تعارف هم نزدم که حالا دوست پسر فلانی میاد تو ام میخوای بیا! برای چی باید میگفتم؟ من که داشت بهم خوش میگذاشت! حتا بعضی وقتا تکست هاشم که چه میکنی اینا رو سپی جواب میداد!! حالا که برگشتم انگار نه انگار اون اتفاقات افتاده از من گلایه هم میکنه که چرا رفتی اونجا به فکر من نبودی؟ چرا زنگ نزدی ؟ چرا جواب ندادی ؟ چرا چرا چرا ... چرا سردی؟ چرا جواب تلفن دیر میدی ! خوب این
آدم اگه یک خرده عاقل داشت میفهمید که یک اتفاقی افتاد که من اینجوری شدم وگرنه منی که هرروز با این آدم بودم و اون مشکلات به هیچ جام نبود و میگفتم حلش میکنه مگه مرض دارم ! ولی خنگه دیگه!!منم اصلا حس توضیح دادن و شنیدن جوابات ندارم ...کلا آدم نباید رو افراد زیاد حساب کنه!!! ا
این روزها کلا دلم به چیز هایی خوشه که بی فایده هستن واقعن! ولی بودنشون یک جوری یک حس خوبیه! کلا یک مدلی گیجم و گمم!!! ا !!
دلم میخواست اولین پست سال ٢٠١٣ با انرژی تر باشه! والی خوب عیبی نداره! اینجوری این انرژی های بد تخلیه شدن! ایشالا تا آخر سال خیلی خیلی خوب باشه ه! شب سال نو مامان اینا رو بردم یک پارتی ایرانی که اندی میخوند انقدر شاد و با حال بود و بهمون خوش گذشت خیلی خوشحالم که باهاشون بودم و خوشحالشون کردم! و بهمون خوش گذشت! سال ٢٠١٣ سال خیلی خیلی خوبی میشه میدونم
Posted by Nene at 4:00 PM 0 comments
