جمعه بعد از کار رفتم ناخون هام و درست کنم و یکم ریلکس کنم که دیدم کلی میس کل دارم و کلی تکست که چرا تلفنم را جواب نمیدم! واقعا هر چی کم محلی کنی بیشتر دنبالت میدوند این پسر ها! تکستش کردم که آمدم ناخون هامو درست کنم دوباره یک ساعت بعد زنگ زده این بار منتظر بودم خشک بشم برداشتم میگم چی شده چه خبره! میگه به خاطر تو پیتزا درست کردم بیا اینجا! من: به خاطره من؟ مگه من گفتم پیتزا میخوام؟ اون: نه میخواستم با برادرم پیتزا بخوریم یکیم واسه تو گذاشتم! من: رضا من بیرونم تازه بعد هم قراره یایا رو شب ببینم! اون: خب نرو خونه بیا اینجا! من: مثل اینکه حرفای پریشب خیلی نا مفهوم بوده ها؟ قرار بود ما همو نبینیم! اون: نه قرار بود همو کمتر ببینیم! من: خوب چه فرقی داره؟ اون: خوب فرقش اینه که عوض اینکه هر شب ببینیم هفته ٢-٣ شب همو میبینیم! من: عزیزم من دوستای صمیمیم رو هم هفته دو سه شب نمیبینینم! .......... خلاصه این مکالمه همینجوری پیش رفت و من احتمالا رو روان اون و اون رو روان من! تا بلاخره من گفتم شاید بیام! اونم گفت هر کاری میخوای بکن اصلا! بعد رسیدم خونه دیدم مامانم شام درست کرده! منم تکست کردم که مامانم غذا پخته من نمیام! جوابی نداد گفتم خوب احتمالا ناراحت شد! ول میکنه.... قضیه به اینجا خاتمه پیدا نکرد! شنبه صبح تکستم زده جامپر داری؟ یعنی این همه آدم تو این شهر هستند فقط من جامپر دارم؟! منم گفتم نه ندارم! بعد دو سه بار زنگ زد که من پشت خط بودم و بازم جواب ندادم! شب باز تکستم کرد من فقط پرسیدم ماشینت درست شد؟ گفتش نه! گفتم زنگ بزن تریپل ای. نداری؟ میگه نه! یک کاریش میکنم نگران نباش!!دیگه چیزی نگفتم ! دلم واسش میسوزه فکر کنم اصلا فکرشم نمیکرد که من انقدر با جدیت نخوام دیگه ببینمش! ولی همش تقصیر خودش و مشکلات حل نشده از رابطه قبلیشه که کاری هم واسش نمیکنه متاسفانه! اصلا میدونی اینطوری واسه خودشم خوبه... شاید یک حرکتی تو زندگیش کنه! خوب من که بازیچه دستش نیستم ... حالا جالبه میگه که تو حتما با یکی آشنا شدی! وگرنه هیچی فرقی نکرده! منم گفتم حالا یا آشنا شدم یا میشم فرقی تو قضیه تو نداره من این مشکلات تو را دوست ندارم و تو کاری هم واسش نمیکنی ...یک چیز جدید هم به دراما های تو اضافه کنم هم خودم! خلاصه... دلم میخواد فقط دست از سرم برداره همین! ا
Sunday, January 06, 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
Afareen, 100 afareen, 1,300 afareen!
That is how you do it, your nails are always more important (MJ). "act like a lady but think like a man" (funny movie) :)?
Angoory.
اره عزیزم وقتی کم محلی کنی بیشتر دنبالت میان به من ثابت شده
Post a Comment