این هفته من
دوشنبه: خواب - خواب - خواب - دویدن تو پارک - فیلم - بازم خواب
سه شنبه : تمیز کردن کمدهام - ابرو - خرید - خرید - مجددا ادامه تمیز کردن کمد ها - یک فیلم مزخرف ایرانی!ا
چهار شنبه: ادامه تمیز کردن اتاقم - خرید - کلاب ایرانی - پسر گیر ایرانی - رقص -مارتینی - رقص - دخترای خفن و پسر های خفن ایرانی - ولت پارکینگ تخیلی - قناری بسته -
پنج شنبه : تنکس گیوینگ پارتی - - بوقلمون - فسقل های من - مار پله بازی - کارت بازی - هاید اند سیک!!!! - کیک - ژله - غیبت به مقدار کافی ! لایپو ساکشن!!!! ا
جمعه: آرایشگاه - موهای مشکی - قطع آب - دراما!!! - درس - درس - ننر بازی - جنگ هورمونی!!!- قهر
شنبه : آقای عین - پانرا - دوست های آقای عین! - قهوه - اسکله - چرخ فلک - دویدن واسه نگرفتن جریمه! - کورال - لپ تاپ - فیلم - فیلم
یکشنبه: بسکتبال - استپل سنتر - کلیپر - ارکید - درس - درس - درس
چقدر زود تموم شد
نتیجه گیری هفته ۱ : من خیلی لوسم - نه من لوس نیستم فقط بعضی وقتا لوس میشم تازه اونم واسه اینه كه لوسم کردن!ا
نتیجه گیری هفت ۲ : من حوصله دوست شدن با آدم جدید ندارم! ( از نوع دختر) نمیدونم چرا
امیدواری هفته : ۱۰ روز دیگه کار میکنی بعد ۳ هفته لازم نیست با کسی کلنجار بزنی:)) از این بهتر؟
دوشنبه: خواب - خواب - خواب - دویدن تو پارک - فیلم - بازم خواب
سه شنبه : تمیز کردن کمدهام - ابرو - خرید - خرید - مجددا ادامه تمیز کردن کمد ها - یک فیلم مزخرف ایرانی!ا
چهار شنبه: ادامه تمیز کردن اتاقم - خرید - کلاب ایرانی - پسر گیر ایرانی - رقص -مارتینی - رقص - دخترای خفن و پسر های خفن ایرانی - ولت پارکینگ تخیلی - قناری بسته -
پنج شنبه : تنکس گیوینگ پارتی - - بوقلمون - فسقل های من - مار پله بازی - کارت بازی - هاید اند سیک!!!! - کیک - ژله - غیبت به مقدار کافی ! لایپو ساکشن!!!! ا
جمعه: آرایشگاه - موهای مشکی - قطع آب - دراما!!! - درس - درس - ننر بازی - جنگ هورمونی!!!- قهر
شنبه : آقای عین - پانرا - دوست های آقای عین! - قهوه - اسکله - چرخ فلک - دویدن واسه نگرفتن جریمه! - کورال - لپ تاپ - فیلم - فیلم
یکشنبه: بسکتبال - استپل سنتر - کلیپر - ارکید - درس - درس - درس
چقدر زود تموم شد
نتیجه گیری هفته ۱ : من خیلی لوسم - نه من لوس نیستم فقط بعضی وقتا لوس میشم تازه اونم واسه اینه كه لوسم کردن!ا
نتیجه گیری هفت ۲ : من حوصله دوست شدن با آدم جدید ندارم! ( از نوع دختر) نمیدونم چرا
امیدواری هفته : ۱۰ روز دیگه کار میکنی بعد ۳ هفته لازم نیست با کسی کلنجار بزنی:)) از این بهتر؟