میگم فلانی انگار خیلی ترس برش داشته كه سی سالش شد هنوز شوهر نداره میگه آخه نه مدتی هم هست تو رابطه جدی نبوده! میگم خوب حالا مثلا من كه بودم چه گلی به سرم مالیدم؟ البته منم الان ۲ ساله تو رابطه خاصی نیستم میگه خوب بذار تو ام سی سالت بشه!!!! بعد میگه آخی دو ماه دیگه تو ام سی سالت میشه ها!!!! میگم میشه بسه! نمیخوام!
دارند شجره خاندانمان را تصحیح میکنند میبینم كه یک ایده جدید اضافه شده و اینه كه تاریخ تولد افراد را هم میخواهند کنارش بزارن میگم چرا آخه؟ میگن وا حالا مگه تو چند سالته ؟؟؟ اینجا آدم نود و پنج ساله هست! میگم یعنی من را با آدم نود ساله مقایسه میکنین؟؟؟ اون دیگه سنش مهم نیست! بعد میگن شاید یکی خواست واسه پسرش زن پیدا کنه! یا یکی خواست دخترش با پسر یکی آشنا شه! در حالی كه میدونند من به شدت از این عمل بدم میاد میخندند! میگم آخی خدا قلقلک میرزا رو بیامرزه ما هنوز تو اون عهد موندیم!
من امسال با تولدم و سنم بد مشکل دارم نمیخوام
دارند شجره خاندانمان را تصحیح میکنند میبینم كه یک ایده جدید اضافه شده و اینه كه تاریخ تولد افراد را هم میخواهند کنارش بزارن میگم چرا آخه؟ میگن وا حالا مگه تو چند سالته ؟؟؟ اینجا آدم نود و پنج ساله هست! میگم یعنی من را با آدم نود ساله مقایسه میکنین؟؟؟ اون دیگه سنش مهم نیست! بعد میگن شاید یکی خواست واسه پسرش زن پیدا کنه! یا یکی خواست دخترش با پسر یکی آشنا شه! در حالی كه میدونند من به شدت از این عمل بدم میاد میخندند! میگم آخی خدا قلقلک میرزا رو بیامرزه ما هنوز تو اون عهد موندیم!
من امسال با تولدم و سنم بد مشکل دارم نمیخوام
8 comments:
سلام
منو نگاه کن یاد بگیر همسن خر مش حسنم هنوز شوهر نکردم .. نگران نباش این سیب گندیده شوهر واسه همه هست کم نمیاد ولی یه چی پیدا کن دهن این مردم رو من بدوزم
شوهر که کردی میگن بچه دار نشدی
بچه دار شدی میگن پسر بیار یکی دیگه هم بیار
بعدش میگن شوهرشون ندادی زنشون ندادی
بعدش بهت میگه وای چقدر تو زند ه ای نمیخوای بیمری
salam negin joon, khili vaght boo dinja nayumade boodam.. khoobi? baba 30 sal ke seni nist.. toham pas man chi begam 5sal dige 40 salam mishe???
ghorbonet beram man nemidonam chera dige hosele weblog nevehstan nadarm...rastesho bekhay weblog mazash be comenteshe, manam hosele coment gozari nadram aste miyam aste miram... injoori raht taram... feshar room nist ke hatamn coment bezaram... nemidoanm otevaje manzorm shodi ya na..
آره دیگه قربونت برم همیشه ی چیزی هاست كه غر بزنی یا بزنن بهت
میدونم چی میگی ایده،،، فکر کنم حالا دیگه ملت انقدرم دید و بازدید نمیکنن!!! من خودم کلا خیلیا رو میخونم ولی کامنت نمیذارم
سلام دوباره نگین جونم ..باور میکنی یادم نیست چی نوشته بودم که دوباره بنویسم؟قربونت برم من الهی مرسی از اینهمه محبتت به من.ببین نگین باید باهات مفصل صحبت کنم ارشادت کنم نن جون.سی سالم سنه؟شوهر کردنم هنره؟ای بابا این دوتا مورد سن و شوهر یه خوبی داره هزار تا گرفتاری.بیخیال. فدات بشم من .مگه میشه عمر ادم نگذره فقط باید اونجوری بگذرونی که بعدا حسرت نخوری چرا اینجوری زندگی نکردم چرا اونجوری زندگی نکردم.بوووووووس گنده و آبدار
سلام دوباره نگین جونم ..باور میکنی یادم نیست چی نوشته بودم که دوباره بنویسم؟قربونت برم من الهی مرسی از اینهمه محبتت به من.ببین نگین باید باهات مفصل صحبت کنم ارشادت کنم نن جون.سی سالم سنه؟شوهر کردنم هنره؟ای بابا این دوتا مورد سن و شوهر یه خوبی داره هزار تا گرفتاری.بیخیال. فدات بشم من .مگه میشه عمر ادم نگذره فقط باید اونجوری بگذرونی که بعدا حسرت نخوری چرا اینجوری زندگی نکردم چرا اونجوری زندگی نکردم.بوووووووس گنده و آبدار
Salam Negin jun
ba mazeh nevehste budii..aslan negaran sen nabash chun mohem nist. chizi ke moheme tarzeh fekre khodete va hamchinin ehsasate khodet...ta unaj ke man midunam to az senet kheieli javuntar va shadabtarii..va in kheili khubeh..badam 30 sal ke aslan ziad nist..hasaiat nadashte bash fagaht say kon khosh bashi..motmaen bash hame adama ye joft daran ke age sab konano ajaleh nakonan mache khodeshuno peidash mikonan... mohem nist kojaye donia bashe hataa faseleha ham naghshi nadarn..
khob diegh nasihat base :D
cheerss
take care
p.s Negin jun mikham benevisam vali vaght nemishe vali chashm be khatere shoma ham ke shodeh minevisam..merci ke be yadami
lol bache ha man enghadram moshkeli ba in ghazie nadaram! albate yekami ba in transitione e moshhkel daram! vali khob ehtemalan rooz bad yadam mire!!! badesham ke mersiiii :))
melody koli zogh kardam bargashty zood bia koli baram begoo....
mayra joon benevis dokhtaram delet va mishe !!
Post a Comment