Saturday, October 24, 2009

چند هفته پیش: ا
تلفن زنگ میزنه , من با وجود نویگیتور نزدیک داون تاون تو فریوی گم شدم و اعصاب ندارم!!ا آقای عینه
کجایی نگین؟
گم شدم آقااااای عین! با حالت شدیدا لوس بخونین!ا
ای بابا پس خدا بد نده !ا
وا این كه جواب گم شدم نیست!ا
پس چی باید بگم!؟
باید بگی عزیزم کجایی بیام نجاتت بدم! یا یکی بفرستم نجاتت بده!!! ترجیحا یک پسر خوشتیپ باشه لطفا
آها....اوکی .. میخنده!ا
مگه تو نویگیتر نداری تو؟ چرا گم شدی؟ به حرف اونم گوش نمیدی؟
نه بابا خودشم قاط زده بود انقدر گفت شمال جنوب شرق غرب من قطعش کردم که یک اگزیت آشنا ببینم بیام بیرون
اکی....ا
بهت زنگ میزنم!ا
چند دقیقه بعد
پیدا کردی راهتو؟
بله از کمک کردن شما اتا رسیدم دم کتاب فروشی مدرسه در را رو بستن....دقیقا ساعت پنج بود
اوووه ساری!ا


وای من ندیده بودم الان دیدم بالای یکی از این دیوار های کافی شاپی که هستم یک مجسمه جغده..... من از جغد میترسم!!!!ا آخه این چیه گذاشتن اون بالا!!! ایییییییی
من برم درس بخونم میدترم دارم

5 comments:

Mayra said...

ba mazeh budd:) good luck

Ocean said...

Salam Negin Jaan,

Chetori? omidvaram ke khoob va khosh bashi.

Gom shodan oon ham tooye La Downtown is not fun for sure!

About your last post I know how you feel, these kind of friends are not real friends!

Take care

Anonymous said...

boooooooooooooos gonde negin joone mehraboon va jigaram delam andazeye ye donya barat tang shode boooooood .hatman bayad mofasal bahat harf bezanam bebinam koja boodi in hame modat va chikar kardi.taze to ham bayad soal koni melody koja bodi .(khande)bazam boooos

melody said...

comment man omad????

Nene said...

naz azizam chizi naymade engar