Sunday, November 29, 2009

این هفته من
دوشنبه: خواب - خواب - خواب - دویدن تو پارک - فیلم - بازم خواب
سه شنبه : تمیز کردن کمدهام - ابرو - خرید - خرید - مجددا ادامه تمیز کردن کمد ها - یک فیلم مزخرف ایرانی!ا
چهار شنبه: ادامه تمیز کردن اتاقم - خرید - کلاب ایرانی - پسر گیر ایرانی - رقص -مارتینی - رقص - دخترای خفن و پسر های خفن ایرانی - ولت پارکینگ تخیلی - قناری بسته -
پنج شنبه : تنکس گیوینگ پارتی - - بوقلمون - فسقل های من - مار پله بازی - کارت بازی - هاید اند سیک!!!! - کیک - ژله - غیبت به مقدار کافی ! لایپو ساکشن!!!! ا
جمعه: آرایشگاه - موهای مشکی - قطع آب - دراما!!! - درس - درس - ننر بازی - جنگ هورمونی!!!- قهر
شنبه : آقای عین - پانرا - دوست های آقای عین! - قهوه - اسکله - چرخ فلک - دویدن واسه نگرفتن جریمه! - کورال - لپ تاپ - فیلم - فیلم
یکشنبه: بسکتبال - استپل سنتر - کلیپر - ارکید - درس - درس - درس
چقدر زود تموم شد
نتیجه گیری هفته ۱ : من خیلی لوسم - نه من لوس نیستم فقط بعضی وقتا لوس میشم تازه اونم واسه اینه كه لوسم کردن!ا
نتیجه گیری هفت ۲ : من حوصله دوست شدن با آدم جدید ندارم! ( از نوع دختر) نمیدونم چرا
امیدواری هفته : ۱۰ روز دیگه کار میکنی بعد ۳ هفته لازم نیست با کسی کلنجار بزنی:)) از این بهتر؟

4 comments:

Mayra said...

omidvaram ke hamishe saret be in shulughiii basheee negin junam
rasti man ham tazegiha dige hosele duste jadid nadarm..chera?

Nene said...

baraye inke hame ye jooryan,,, man khodamam fekr konam ye joory shodam

Mayra said...

:=) that's a good reason

Ocean said...

Hi Negin Jaan,

This post sounds like you had so much fun! It reminds me of my sngle time! God I miss it sometimes really bad!!

Take care