جمعه بعد از کلی وقت یا علی آقا رفتیم بیرون و یک دورکی زدیم.. رفتیم یک اسکله که همیشه موزیک زنده داره ولی شانس ما همه چی تعطیل بود شام خوردیم و برگشتیم!
برگشتیم سمت خونش ...من هم با عز وجز که علی صبح منو زود میرسونی؟ یا بریم من ماشینمو بردارم! که گفت میرسونم
رسیدیم خونه میگه بستنی بخوریم؟ من : من انقدر خوردم حالم داره بد میشه! ( با اون رانندگیش)) تو بخور! اون: تو که چیزی نخوردی! من: این کلماری ها گیر کرده اینجا!!! مشغول فیلم دیدن شدیم من که از خستگی رو به موت بودم اونم هی هر از ۵ دقیقه میگفت نگین بیداری؟
بعد که من یک چرت خوب زدم و دیگه بیدار بودم رفته ساعت 2نصفه شب میوه آورده! یعنی من دیگه مرده بودم از دستش!!! بگیر بخواب بچه !!!بزور! یک گاز بزن! نمیخوام علی جا ندارم ... جون من یک گاز!!!!! این بچه سیر بشو نیست انگار امشب !!!
صبح صدا آلارم من اومد! ،من در حالیکه سه متز پریدم: وای خاکه عالم! من یادم رفت اینو دیشب خاموش کنم؟!! اون : این آلارم منه! من: اه!! میگم مال من هیچوقت شنبه یکشنبه ها زنگ نمیزنه آخه!! اون: چه با مزه آلارم هامون مثل همه!!! من: آره ولی مال تو خیلی بلنده!!!ا
صبحانه: حلیم خوردیم و بعدشم من برگشتم خونه!
خوش گذشت تنوعی بود بعد از کلی وقت!
برگشتیم سمت خونش ...من هم با عز وجز که علی صبح منو زود میرسونی؟ یا بریم من ماشینمو بردارم! که گفت میرسونم
رسیدیم خونه میگه بستنی بخوریم؟ من : من انقدر خوردم حالم داره بد میشه! ( با اون رانندگیش)) تو بخور! اون: تو که چیزی نخوردی! من: این کلماری ها گیر کرده اینجا!!! مشغول فیلم دیدن شدیم من که از خستگی رو به موت بودم اونم هی هر از ۵ دقیقه میگفت نگین بیداری؟
بعد که من یک چرت خوب زدم و دیگه بیدار بودم رفته ساعت 2نصفه شب میوه آورده! یعنی من دیگه مرده بودم از دستش!!! بگیر بخواب بچه !!!بزور! یک گاز بزن! نمیخوام علی جا ندارم ... جون من یک گاز!!!!! این بچه سیر بشو نیست انگار امشب !!!
صبح صدا آلارم من اومد! ،من در حالیکه سه متز پریدم: وای خاکه عالم! من یادم رفت اینو دیشب خاموش کنم؟!! اون : این آلارم منه! من: اه!! میگم مال من هیچوقت شنبه یکشنبه ها زنگ نمیزنه آخه!! اون: چه با مزه آلارم هامون مثل همه!!! من: آره ولی مال تو خیلی بلنده!!!ا
صبحانه: حلیم خوردیم و بعدشم من برگشتم خونه!
خوش گذشت تنوعی بود بعد از کلی وقت!
0 comments:
Post a Comment