چقدر وقت هست که ننوشتم! عید هر کی اینجا رو میخونه مبارک باشه...منم خوبم و مشغول درس و کار و زندگی... کارم خیلی زیاد شده یک جوری خیلی زیاد و تکراری که خسته میشه آدم به خاطر مداوم انجام دادنش! گروهم باز عوض شده و الان با یک دختره کار میکنم که فعلا با هم خوبیم! انقدر نانی میگفت این دختره فلان بیسار که من دیگه از همون اول باهاش از در دوستی و کلان هندونه زیر بغل گذاشتن در اومدم که فعلا روابط خوبی داریم و از من هم پیش ریسم ظاهرا همش تعریف میکنه! هم خودش میگه هم به نانی میگه که خیلی با کار من حال میکنه!!!ا کلا خوبه.. ظاهرا از این شنبه هم باید اضافه کاری بیایم ! دانشگاه هم که ترم آخر هست و کلاس آخر اصلا حسش یک جورایی نیست دیگه!!!! به قول یک پسره (که سر کار باهم خیلی دوست شدیم و سر به سر هم میذاریم ( بهش میگم آلفی ) :دی و قراره به زودی برم تو پروجکت اون و تو دانشگاهمه!!! چقدر توضیح شد!!!) میگه حالا انقدر بیخیالش نشو که گند بزنی!!! بهش گفتم فکر کن این کرس آسونیه نسبتا! تقصیر خودته دیگه انقدر گفتی آسونه آسونه من اصلا دل به کار نمیدم :)) مثلا من الان باید بشینم مشقام و کنم وقت ناهار نشستم دارم بلاگ آپ میکنم!!! سه هفته دیگه تقریبا این دانشگاه تموم میشه و بنده به کل فارغ میشم !!
سال جدید و خوب شروع کردم تا الان ۲ تا کنسرت رفتم!!! ۲ تا دیگه را هم بلیط دارم منتظرم که وقتش بشه ... یکیم هنوز تصمیم نگرفتم برم یا نه!!! کلا شهرمون با انواع اقسام کنسرت ها ترکونده!!! ۲-۳ تا مهمونی عید رفتم ... رفتم مسافرت.. تولد رفتم و بازم قراره این هفته بریم! خلاصه تا الانش که خوب بوده خدا رو شکر!ا
علی هم اصلا ازش خبری نیست جز یک تکستی که بهم عید نوروز و تبریک گفتیم واسه هم سال خوب آرزو کردیم.. کلا نابود شده ! ۲-۳ روزه دلم خیلی هواشو میکنه که بریم باهم دریا و حرف بزنیم ..فعلا با خودم در مبارزه به سر میبرم! حالا تا فردا چی بشه خدا داند!!! ۲ -۳ بار تا مرز تکست فرستادن هم براش رفتم ولی خودمو منصرف کردم..... اینم میگذاره دیگه
سال جدید و خوب شروع کردم تا الان ۲ تا کنسرت رفتم!!! ۲ تا دیگه را هم بلیط دارم منتظرم که وقتش بشه ... یکیم هنوز تصمیم نگرفتم برم یا نه!!! کلا شهرمون با انواع اقسام کنسرت ها ترکونده!!! ۲-۳ تا مهمونی عید رفتم ... رفتم مسافرت.. تولد رفتم و بازم قراره این هفته بریم! خلاصه تا الانش که خوب بوده خدا رو شکر!ا
علی هم اصلا ازش خبری نیست جز یک تکستی که بهم عید نوروز و تبریک گفتیم واسه هم سال خوب آرزو کردیم.. کلا نابود شده ! ۲-۳ روزه دلم خیلی هواشو میکنه که بریم باهم دریا و حرف بزنیم ..فعلا با خودم در مبارزه به سر میبرم! حالا تا فردا چی بشه خدا داند!!! ۲ -۳ بار تا مرز تکست فرستادن هم براش رفتم ولی خودمو منصرف کردم..... اینم میگذاره دیگه
من دیگه برگردم سر کار ...روز خوبی داشته باشین
2 comments:
Salam Negin joon khoshhalam ke sale khoobi ro shoroo kardi. Omidvaram ke test va project ham khoob beshe va ba shadi graduate beshi
Wish you all the best
Ovean
Salam Negin joon khoshhalam ke sale khoobi ro shoroo kardi. Omidvaram ke test va project ham khoob beshe va ba shadi graduate beshi
Wish you all the best
Ocean
Post a Comment