فردا دارم میرم اتریش که دوست جونم هم از ایران میاد و قراره یک هفته باهم باشیم! احتمالا دو روز هم بریم سویس هنوز خیلی معلوم نیست این قسمتش :)
دوست جونم الان باید رسیده باشه و من فردا بعد از ظهر خودمون راه میوفتم و شنبه عصری به وقت اونا میرسم!
طبق معمول قبل سفر هست و من کلی استرس دارم! به یاسی اون شب میگفتم اصلا نزدیک رفتنم که میشه ها همیشه، با خودم میگم عجب غلطی کردم نمیخوام اصلا برم!!! نمیدونم چرا اینجوری میشم !ا حالا که در کنار این استرس هه استرس مدرسه هم هست! که یک هفته عقب میمونم .. استاده پنجشنبم گفته اگه بشه یک ارنجمنت کنه که هفته ای که بر میگردم مشق و کویز نداده رو انجام بدم !! کلاس دوشنبه هم که این هفته که من نیستم لانگ ویکند هست و تعطیله ولی یک مقاله همون هفته که بر میگردم باید دوشنبه تحویل بدم ... خدا به فریادم برسه وقتی بر میگردم!!! ولی یک هفته سفر می ارزه به همه این بدبختی های بعدش :)) تازه شنبه هم که برمیگردم دارم میرم کنسرت!!!! خلاصه اوضاع خیلی قمر در عقربه!!!! حس مدرسه نیست خدایی اصلا!!!!ا
مشق های امروزم و تحویل دادم و یک کویز هم باید بدم قبل کلاس امروزم! تصمیم دارم وقت ناهار دربرم از اینجا که یکمی به کارام برسم ۶:۳۰ هم باید به کلاسم برسم!
کاشکی اینجا که میریم اینترنت داشته باشه! یا حداقل یک کافی نت چیزی نزدیکی هامون باشه !
پس فعلا تا من برگردم!
دوست جونم الان باید رسیده باشه و من فردا بعد از ظهر خودمون راه میوفتم و شنبه عصری به وقت اونا میرسم!
طبق معمول قبل سفر هست و من کلی استرس دارم! به یاسی اون شب میگفتم اصلا نزدیک رفتنم که میشه ها همیشه، با خودم میگم عجب غلطی کردم نمیخوام اصلا برم!!! نمیدونم چرا اینجوری میشم !ا حالا که در کنار این استرس هه استرس مدرسه هم هست! که یک هفته عقب میمونم .. استاده پنجشنبم گفته اگه بشه یک ارنجمنت کنه که هفته ای که بر میگردم مشق و کویز نداده رو انجام بدم !! کلاس دوشنبه هم که این هفته که من نیستم لانگ ویکند هست و تعطیله ولی یک مقاله همون هفته که بر میگردم باید دوشنبه تحویل بدم ... خدا به فریادم برسه وقتی بر میگردم!!! ولی یک هفته سفر می ارزه به همه این بدبختی های بعدش :)) تازه شنبه هم که برمیگردم دارم میرم کنسرت!!!! خلاصه اوضاع خیلی قمر در عقربه!!!! حس مدرسه نیست خدایی اصلا!!!!ا
مشق های امروزم و تحویل دادم و یک کویز هم باید بدم قبل کلاس امروزم! تصمیم دارم وقت ناهار دربرم از اینجا که یکمی به کارام برسم ۶:۳۰ هم باید به کلاسم برسم!
کاشکی اینجا که میریم اینترنت داشته باشه! یا حداقل یک کافی نت چیزی نزدیکی هامون باشه !
پس فعلا تا من برگردم!
3 comments:
Salam Negin khanomi
Dokhi pas kojayee to? khabari azat nashod ke!
آره عزیزم کاش نت داشته باشه شاید بتونی آپ کنی...دختر منازنینم من مدتیه از طریق وبلاگ سونیا میخونمت و اینکه تا الان کامنت مذاشتم این بود که با موبایل میخوندمت و سخت بود...میخوام بگم بیشتر پستهات رو خوندم و با اجازه لینکت کردم
mayra joonam salam nashod biaim onja:) ishala dafe bad telefonam nadashtam ke zang bezanam behet hamchenin internet! khodlase dar hade aghal emkanat be sar mibordim!
mahshid joon mersi azizam man bargashtam o nashdam ke up konam internet nadashtim:)) mamnoon ke mikhooni khahesh mikonam mersi ke link kardi
Post a Comment