Tuesday, August 30, 2011

هر آمدنی رفتنی داره!ا

نمیدونم خانواده ما چه گناهی کرده که همیشه باید در دوری به سر ببره!!! طفلکی مامانم !! ایران بودیم مامان بزرگ بابا بزرگم شیراز بودن و همیشه رفتنشون و رفتنمون با بغض و گریه و افسردگی و بد اخلاقی برای چند روز همراه بوده! حالا هم که اینجا بدتر! مامان بزرگم برگشت! حوصله هیچ احدی حتا خودمم ندارم! یک حالیم ها... یک خروار کار دارم کلی هم ورک دارم ... پنجشنبه کویز دارم! جمعه مسافرم... دارم میرم یک جا خوب که تنها انگیزمه فعلا! ولی کلی کار انجام نشده دارم ... دلم مامان بزرگ و میخواد! لعنت به دوری لعنت .......... برم به مشق هام برسم که خیلیی وحشتناک کار دارم!

0 comments: