Sunday, August 21, 2011

نهایت خود شیفتگی!!ا

دیدی یک روز هایی میری جلو آینه از ریخت خودت حالت بهم میخوره به همه چیت گیر میدی !!! من نمیدونم چطوره انقدر با قیافه امروز خودم حال میکنم!!!! اتفاقا حالم هم یکم گرفته هست ها همچین شاد و سرحالم نیستم!! !!! میک آپ ایناهم ندارم ا!!!!‌ ولی همچین امروز با ریخت خودم حال میکنم !! اصلا حس میکنم امروز چشمام هم درشت شده!!!!!!!!!!!!!ا

0 comments: