Thursday, August 04, 2011

باباجون

بابا جون میدونی چقدر دلم برات تنگ شده چی میشد هنوز بودی کنارمون و از پیشمون نمیرفتی... هیچ وقت یادم نمیره اون آخرین شبی که از ایران میومدم و همه خونمون بودم و کلی حس های ضد و نقیص و هیجان و دلهره داشتم و اومدی مثل همیشه پیشونیم و بوسیدی و گفتی بابا شاید دیگه نمیبینمت مراقب خودت باش و دلم میخواد موفق بشی منم گفتم وا این حرف ها چی بابا جوون من زود میام که ببینمتون... ولی نشد هنوز یک سال نشده بود از رفتنم که واسه همیشه از پیش ما رفتی

هیچ وقت یادم نمیره اون شبی که به مامان اینا زنگ زدم و گفتم بدین به باباجونم حرف بزنم ولی حالت خیلی بد بود من نمیدونستم انقدر حالت بده و فکر میکردم یک سرما خوردگی ساده داری... هر چی گفتم بدین حرف بزنن گفتن که خوابیدین و بیدارتون نکردن و شما همون شب برای همیشه رفتن.... من همیشه مامانم اینا رو پیش خودم سرزنش می کردم که نزاشتن من با شما اون شب حرف بزنم ولی بعد ها بهم گفتن نمیتونستین و اون روز های آخر خیلی سختی کشیدن

هنوزم وقتی بهتون فکر میکنم و ازتون مینویسم به شدت بغضم میگیره و گریم میگیره مثل الان،،،، دلم تنگه برات بابا بزرگ خیلی زیاد تنگهه.... کاشکی ایران بودم و میومدم پیشت و باهات درد و دل میکردم از جریان های اخیر واست میگفتم مطمئن هستم اگه خودت از اون بالا نگاه مون نمیکردی باورت نمیشود که اون بودیم و این شدیم..... یک سال دیگه گذشت که از پیشمون رفتی روحت شد و من دلم وحشتناک برات تنگه

5 comments:

Anonymous said...

Hi Negin jaan,

I am sorry about your grand pa. I always wish that I had a grand father but I did not see them and they left us very early.

Take care and I hope that you are having a fun summer.

Ocean

Nene said...

thanks azizam ... i was lucky to see him and live with him when i was in iran... mersi golam you also have a great summer and enjoy the sun and beach :*

Anonymous said...

Belated condolences... I lost my grandpa this summer and my grandma a year ago... hard to believe, hard to accept. Khoda Biamorze
A friend from Italy
N

Nene said...

nimaaa chetori??? kheily yadet boodam makhsoosan bade in safary ke omadam europe vali yeho kheily nist o nabood shodi! behem emial kon age ino mibini be gmailam negeen@gmail.com miss you bache... tasliat ham behet migam :(

Anonymous said...

Khubam Negin jun, merci! To chetori? agar dust dashti mano tu FB ham mituni peyda koni. Merci az taliatet. Khoda raftegane hame ro biamorze! Ruheshun shad. :)
N