Tuesday, July 12, 2011

سس

همیشه وقتی میره مسافرت واسم یک چیزی میاره شده یعنی تا حالا نشده که نیارهاز خود راضی و همیشه هم من دوست داشتم هر چی آورده! دو هفته دیگه داره دوباره میره دانمارک و من بهش به شوخی میگم سوغاتی یادت نره ها! میگه چی بیارم واست خودت بگو این بار؟ میگم نه هیچی نیار دیگه یک بار دیگه هم امسال رفتی .. حیف که عطری که واسم آورد و عاشق اون بو خاصش بودم گم شده! یعنی تو یک کیفم هست ولی نمیدونم چرا پیدا نمیشه!!! آخه مگه عطرم گم میشه! خواستم بگم همونو باز بیار ولی گفتم نه علی خداییش هیچی نیار! !! بعد همین جوری حرف میزدیم که یهو خیلی متفکرانه میگه میدونم واست چی بیارم یک سس خوشمزه ای هست که اینجا نیست خوشمزه یادم نمیاد الان گفت رو چه غذای میریزن خوش مزه میشه!!! ولی قرار شد خودشم غذا هه را بپزدش!!! هر چند که من باز گفتم نه بابا ! نمیخواد چیزی بیاری!! ولی آخه خودمونیم سس هم شد سوغاتی!؟؟؟گریهولی خوب آدم وقتی شکمو باشه سوغاتی هم که براش فکر میکنن باید خوردنی باشه دیگه لابدقهقهه !!! به قول اینجایی ها اون فکرش که یک چیزی بیاره مهمه!!!

0 comments: