من باز موندنی شدم ... کار به شیر خط نکشید اریک خواست من بمونم.. یعنی نمیدونم چی جوری شد که دیروز به ما گفت خودتون بگین کدومتون بر میگردین.. بعد امروز گفت به این پسره چاک ( رییس جون) گفته تو برگردی بهتره که به اون یکی گروهمون کمک کنی! ولی باز گفت خودتون بگین.. من گفتم خوب پس من میمونم دیگه.. پسره هم گفت خوب منم از دوشنبه برمیگردم .. قضیه تموم شد رفت!! چه تصمیم گیری بود ما نفهمیدیم! حالا باید تا آخر جون صبر کنم باز.. فکر کنم ما جز آخرین باز مانده ها بشیم! دیگه تقریبا از ۲۰ - ۳۰ نفر فقط ۶ نفر موندیم الان. منو باش که از صبح داشتم لپ تاپ و تمیز میکردم همه چیز و ریختم تو تامب درایو و خلاصه آماده! آخه ما فکر کردیم که یک هفته در میون با هم جا عوض کنیم ولی اگه اریک قبول نکرد که من برگردم که این جوری شد!
چند روز پیش تلفنم مثل هرروز افتاد زمین و این بار شیشه روش شکست.. البته تاچ اسکرینش کار میکنه ولی شیشه اش شکسته ... چونکه بیمه داشتم یک فرم پر کردم که میگی چی شده و کی و چرا و اینا و برات یک تلفن دیگه میفرستن ، نا مردا ۵۰ دلارم میگیرن! حالا درسته که قیمته تلفنه خیلی بیشتره ولی بابا ماهی داریم ۵ دلار میدیم دیگه بازم باید پول بدیم! انصافه؟ الان برادر جان اطلاع داد که تلفنت رسیده !ا
دیشب علی آقا ما رو خیلی شرمنده کرد و زنگ زد و کلی حرف و صحبت کردیم! بعدشم عکس های مسافرت و دید و کلی خوشش اومد! یک کارایی میکنه یک چیزایی میگه بعضی وقتا ها! آدم و به فکر میبره! میدونم که الکی چیزی نمیگه ولی خوب .. بعضی وقتا احساس میکنم رفتارش عوض شده ولی من اگه یک حرفی هم میزنه به روش نمیارم و زیاد گنده اش نمیکنم که فرداش قات بزنه این مردا هم موجوداتی هستن غیر قابل پیش بینی به خدا
آخر هفته خیلی خوبی داشته باشین و به همه خوش بگذره
ایرانی هام هفته خوبی و شروع کنین با یک عالمه انرژیییی
چند روز پیش تلفنم مثل هرروز افتاد زمین و این بار شیشه روش شکست.. البته تاچ اسکرینش کار میکنه ولی شیشه اش شکسته ... چونکه بیمه داشتم یک فرم پر کردم که میگی چی شده و کی و چرا و اینا و برات یک تلفن دیگه میفرستن ، نا مردا ۵۰ دلارم میگیرن! حالا درسته که قیمته تلفنه خیلی بیشتره ولی بابا ماهی داریم ۵ دلار میدیم دیگه بازم باید پول بدیم! انصافه؟ الان برادر جان اطلاع داد که تلفنت رسیده !ا
دیشب علی آقا ما رو خیلی شرمنده کرد و زنگ زد و کلی حرف و صحبت کردیم! بعدشم عکس های مسافرت و دید و کلی خوشش اومد! یک کارایی میکنه یک چیزایی میگه بعضی وقتا ها! آدم و به فکر میبره! میدونم که الکی چیزی نمیگه ولی خوب .. بعضی وقتا احساس میکنم رفتارش عوض شده ولی من اگه یک حرفی هم میزنه به روش نمیارم و زیاد گنده اش نمیکنم که فرداش قات بزنه این مردا هم موجوداتی هستن غیر قابل پیش بینی به خدا
آخر هفته خیلی خوبی داشته باشین و به همه خوش بگذره
ایرانی هام هفته خوبی و شروع کنین با یک عالمه انرژیییی
0 comments:
Post a Comment