Friday, May 20, 2011

گالری

چهارشنبه بعد از کار قرار بود با علی یک سر به یایا بزنیم و اونم گالری رو ببینه صبح که قرار میزاشتم گفتش که من ۵ اینا میتونم بیام منم گفتم اوکی... من ساعت پنج از اینجا اومدم بیرون به خیال اینکه خوب اون دور تر از منه پس من برم واسه سه تامون کافی بگیرم و اونجا بخوریم زنگ زدم ببینم راه افتاده! به من میگه نگین کجایی من الان از فریوی اومدم بیرون! گفتم بهش که من تازه اومدم بیرون ولی میرسم تا یکم دیگه! بهش گفتم میخوای برو تو یک کتاب فروشی که اون نزدیک هاست تا ده دقیقه دیگه من اونجام ... اونم گفت تو تا یک ساعت دیگه هم نمیرسی فریوی افتضاحه!! گفتم نه میام الان تا تو پیدا کنی! (حالا خوبه اونم دقیقا همون راه و رفته بوده) خلاصه افتضاح بود ترافیک که من ۴۵ دقیقه بعدش مسیر یک ربع را رسیدم! خلاصه از اونجا که من یکشنبه هم تو پارکومتر ها جریمه شده بودم با یک ماشین رفتیم! یایا و عسل اونجا بودن وعلی گالری و دید و خیلی خوشش عمده بود بعدشم نشستیم به حرف و صحبت ...بعدشم یکمی باهم چرخیدیم و گالری باقی بچه ها رو هم دیدیم و ۷ اینا بود از شدت سرما دیگه بدو بدو رفتیم تو ماشین و منو رسوند دم ماشینم و برگشتیم!

دیروز رفتم های لایت هام و یک تاچ آپ کردم و بعدشم رفتم مال یکمی چرخیدم بعد گفتم بیام خونه مامان بزرگمو بردارم که اونم ی چرخی بخوره خلاصه ۷ اینا دوباره باهم برگشتیم همونجا! اول رفتیم واسش کفش ورزشی خریدیم بعدشم رفتیم تو مغازه که مامانم کار میکنه چرخیدن! تا اون تعطیل بشه و با هم بیایم خونه! آقا ما یک پلیس کم داشتیم (مامانم ) حالا دو تا شدن! هر چی من خوشم میومد میگفتن مادر آستین نداره کوتاهه فلان بیساره!!! هر چی پوشیده تر باشه بهتره!!! خلاصه هر چی من پوشیدم یک ایرادی داشت اعتماد به نفسم کور شد :))) البته تصمیم دارم برم بگیرمشون فردا پس فردا!!!ا


امشب دارم میرم خونه مژی اینا فردا فارغ تحصیلی دوستمونه امشب قراره خودمون بریم یک آیریش پاب و صفا کنیم!

آخر هفته خوبی داشته باشین و هفته خوبی و شروع کنین!

2 comments:

Ocean said...

Hi Negin Jaan,

I hope that you are having a great weekend.

About the Meditation I am following Full Catasorophic living. It is a great book and I am learning a lot from it.

Take care

Nene said...

mersi azizam