Wednesday, May 18, 2011

مرد خارجی

این خبری که این روز ها همه جا تو رادیو و تلویزیون میگن خبر جدا شدن آرنولد از زنش هست! من همیشه این دو تا رو جز زوج های به قول معروف خوشبخت و شاد میدونستم مخصوصا این چند باری که کنفرانس زن آرنولد و که در واقع به عنوان زن استاندار برگزار میکرد رفته بودم و همه بار ها آرنولد از اون شوهر های خوب و ساپورتیو و مهربون به نظر میومد که حالا گندش درومده که با خدمتکارشون رابطه داشته و یک بچه هم ازش داره! با ۴ تا بچه این کارش چی بود دیگه؟ چیزی که همه میگن به خصوص که سن بچه هه اندازه بچه آخر خودشه مردک! ! هر چی بگم چقدر دلم واسه زنش سوخت خدا میدونه اونا که وبلاگ منو میخونن میدونن که من چقدر به این ماریا ارادت داشتم و به نظر یک زن همه چی تموم بود ...ا

چند وقت پیش یک برنامه هاست تو برنامه تاک شو صبح، که توش زن ها یا مردایی که فکر میکنن پارتنرشون داره بهشون خیانت میکنه زنگ میزنن و میگن که به طرفشون شک دارن چونکه یک کار های عجیبی میکنه یا بی توجهی میکنه و از این چیزا. بعد یکی به اون طرف زنگ میزنه و بهش میگه میتونه واسه هر کی که دوست داره یک دسته گل مجانی بفرسته که نه کردیت کارد لازم هست نه هیچی فقط اسم طرف، آدرسش، و یک نت .. حالا چند هفته پیش یکی زنگ زد که شوهرم رییس یک شرکتیه و خیلی سفر اینا میره و چند شب پیش شنیدم که یواشکی با یکی حرف میزنه و مشکوک شدم! خلاصه زنگ زدن به آقاهه و آقاهه گل را فرستاد واسه یکی دیگه با نتی که میگفت دوستت دارم .. دلم برات تنگ شده ... و نمیتونم صبر کنم که ببینمت! بعد که دستش رو شد زنش از اون ور خط پرسید که فلانی این زنه کیه که داری براش گل میفرستی؟ بعدشم مجری های برنامه و همه که این کیه؟ داری به زنت خیانت میکنی؟ اونم هی میگفت جریان چیه و چی میگین شما ... خلاصه مجری برنامه بهش گفت زنت رو خط هست بهت مشکوک بوده و حالا اینجوری که پیداست شکش غلطم نبوده... خلاصه گیر دادن بهش که این کیه! زنه هم همش داد و بیداد که این کیه... اونم هی میگفت جریان پیچیده هست من الان بهت زنگ میزنم... زن هم هی میگفت نه الان بگو! آخر گفت اونم زنم هست! معلوم شد آقا دو تا زن داره! زن بیچاره شوکه شده بود و زبوننش بند اومده بود و مجری میگفت این که با ما رو خطه پس کلیه؟ گفتش اینم زنمه !مردک خوش اشتهای عوضی ! خلاصه اون روز زنه دیگه انقدر گریه کرد که قطعش کردن پشت خط باهاش حرف زدن! هفته پیش باز زن رو اورده بودن رو خط معلوم شد که اون یکی زنش هم از قضیه بیخبر بوده و از همه بدتر اینکه از اون زنه یک پسر هم داشت! خلاصه خیلی وضع دراماتیکی بودش! و زنه هم گفت یک مدت خونه مادرش بوده و حالا مرد میاد وسایلشو برمیداره و میره! اینم از مردای خارجی! خلاصه اینکه مرد یا زن اگه بد باشه ایرانی خارجی نداره بد ، بد هست!

4 comments:

Anonymous said...

Sighe vase hamin chiza khobeh digeh...az complication Jeloogiry mikoneh :)

Angoory.

Nene said...

sahih!

Mayra said...

ajab aaa
ye soal alan pish mumad. akhe in aghahe chetor tuneste 2 bar ezdevaj kone?'!!! manzuram ghanuniee? ta unja ke man midunam hadeaghak tu orupa aval bayad sabet koni ke majaradi ta ejaze dashte bashi ke ghanuni ezdevaj koni...badam inja az shomare plak khuneh ta saize kafsheto daran. yani kalak malak yokh...

Nene said...

vala ma ham too haminesh moonde boodim! ke in che joory in karo karde ehtemalan ba kalako zirabi raftan