این شعر احتمالا ربطی به این پست نداره
برام کلا این پسر ها خیلی جالبند من دیگه کلا نمیتونم درکشون کنم! مثلا این پسر جدیده که گفته بودم انقدر سیگنال های زد و نقیض داد که من کلافه شده بودم دیگه ... نمیفهمیدم منظورش از این حرفاش یا این کاراش چیه تا آخرین بار که گفت کنسرت سنتی دوست داری و اینا ( ویکندش یک کنسرتی بود) ازش پرسیدم که آیا کسی و داره دیت میکنه یا نه... بعد گفتش که با یک نفر تلفنی حرف میزنه هنوزم ندیدیتش!! ولی دوست داره که با من و بقیه دوستام همچنان دوستی شو ادامه بده و من دختر خیلی خوبی هستم و حرف ندارم و از این مزخرفات! خوب من گرفتم دیگه اگه با من منظور خاصی داشت صد در صد این حرفو نمیزد ... حالا با این دوست من حسابی پسر خاله شده!!حالا یک بار بیشتر ندیدتش ها...دوست من دوست پسرم داره! پیغام و پسغام تو فسبوک... خدایش بعضی وقتا حالم از این فیس بوک بد میشه به خدا... اولاش خوب واسه حوصله سر نرفتن خوب بود ولی دیگه زیادی شده ... آدم حالش بد میشه نمیدونم اصلا دیگه حس خوبی ندارم نمیدونم چرا
یا خواهریایا از یکی خوشش آمده بود از دوستای دوست پسره یایا،،، اونم همین طور همش سیگنال های ضد و نقیض میده ... یایا میگه از اون طرفم یک دختری هست که همش باهاش تیک میزنه و یک بار که اینا باهم بیرون بودن یایا پیشنهاد میکنه برن خونه یایا اینا پسره زنگ میزنه اون دخترم بیاد! اونم میاد! از اون ور پسره واسه نیلو سی دی که لازم داشت میاره وقتی میرن بیرون همه حواسش به نیلو هست و این برنامه ها ... مثلا اون شب باهاش تکست میکردن یک جایی که بودیم بیاد گفت اگه نیلو باهاتونه بیاین اینجا! بعد حالا جالبه منطق دوست پسر یایا و البته خود یایا به نیلو میگن آخه میدونی این تازه جدا شده ( مدت دوست دختر پسریش با اون دختره فکر کنم بیشتر از زن و شوهریشون بود ) بعد هم این دوست صمیمی دوست پسره یایا هست حالا اگه بخواد با نیلو دوست بشه حتما باید باهاش جدی باشه وگرنه نمیشه که ... به همین دلیل که نمیشه!!! و این مسخره بازی ها رو داره! ا
یا خواهریایا از یکی خوشش آمده بود از دوستای دوست پسره یایا،،، اونم همین طور همش سیگنال های ضد و نقیض میده ... یایا میگه از اون طرفم یک دختری هست که همش باهاش تیک میزنه و یک بار که اینا باهم بیرون بودن یایا پیشنهاد میکنه برن خونه یایا اینا پسره زنگ میزنه اون دخترم بیاد! اونم میاد! از اون ور پسره واسه نیلو سی دی که لازم داشت میاره وقتی میرن بیرون همه حواسش به نیلو هست و این برنامه ها ... مثلا اون شب باهاش تکست میکردن یک جایی که بودیم بیاد گفت اگه نیلو باهاتونه بیاین اینجا! بعد حالا جالبه منطق دوست پسر یایا و البته خود یایا به نیلو میگن آخه میدونی این تازه جدا شده ( مدت دوست دختر پسریش با اون دختره فکر کنم بیشتر از زن و شوهریشون بود ) بعد هم این دوست صمیمی دوست پسره یایا هست حالا اگه بخواد با نیلو دوست بشه حتما باید باهاش جدی باشه وگرنه نمیشه که ... به همین دلیل که نمیشه!!! و این مسخره بازی ها رو داره! ا
بگذریم
این ویکند اینجا تنکس گیوینگ هست و ما از فردا تعطیل خواهیم بود فردا احتمالا با مامان اینا بریم پالم اسپرینگ که یک هوایی تازه کنن! من کلا خیلی اطلاعتی ازش ندارم که چه باید کرد اونجا اگه کسی میدونه اگه میشه بهم بگه معمولا منبع این اطلااتم مژی هست که اونم فعلا مسافرت هست و امشب برمیگرده
من این زمستون تصمیم دارم که اسنوبردینگ یاد بگیرم! یعنی من که هر سال این تصمیم و میگیرم ولی همیشه یک حرفی توش در میاد ولی امسال دیگه مصمم هستم شدید! ... مژی و شوهرش هم پایه هستن و همیشه منو تو این کارای هیجانی ساپورت میکنن!!! خلاصه از چند هفته قبل میگفتیم این شنبه بریم ببینیم چطوره منم یک سری اطلاعات از یکی از همکارام درباره یکی از کوه های اطراف که یک ساعتی باهامون فاصله هست گرفتم حالا ببینیم میریم این ویکند یا نه ! حتا اگه فقط به قصد برف بازی و برسی محیط بریم هم قدمی بس بزرگه
خدا کنه امروز همه زود برن خونشون بشه زود دودر کرد... رییس بزرگمون رفته دماغشو عمل کرده!!! احتمالا یک پولیب چیزی داشته چونکه اولا آمریکایی مرد کلا این کاره نیست جوونم که نیست... حالا به هر حال رفته دماغ عمل کنه بعد این منشی ما دور تا دور دفترشو شکل دماغ چسبونده!! یعنی یک چیزایی شکل دماغ درست کرده! حالا رئیسموون هم کلا از این جلف بازی زیاد خوشش نمیاد!!!!! ولی این منشی نمیگیره اصلا
فعلا همین دیگه من برم یکمی با همکارام معاشرت کنم که وقت بگذره!
1 comments:
Kolan in pesara tu bazi raftara ghabel fahm nistan chun bishtareshun nemidunan chi mikhain. hadeaghal in chiziee ke man dar doran mojaradi fahmidam:-). ee che jaleb manam emsal zemestun tasmim gerfatm ice skating yad begiram.
Negin jun snowboarding asonatar az skie va zamane yad girish ham kamatare. hataman emtehan kon va roye jalaseh avlo dovom aslan hesab nakon. faghat bala raftan az T bar vase un pistaye ke cable car nadare ba snowboard kami sakhte unam fagaht avalash.
Post a Comment