Saturday, November 20, 2010

پنرا - کباب

عصری با آقای عین رفته بودیم پنرا (کافی شاپه)... من خیلی وقت بود نرفته بودم از ترم قبلی تقریبا ... خیلی با مزه بود این پیر مرده که اونجا کار میکنه و به قول معروف باس بوی هست ( اینا که میز ها رو تمیز میکنن بعد از اینکه ملت میرن) برگشته بهم میگه خوش اومدی بیوتیفول!! آقای عین رفته بود دستشوئی نمیدونم چرا یادم رفت بهش بگم این موضوع مهم و وقتی برگشت !! تو این کافی شاپ هر وقتی ما میریم یک پسره هستش که نمیدونم چی کاریم میکنه!! آقای عین میگه وسط هفته ها هم که یکی دو بار اومده, این بوده اینجا! خلاصه معمولا اولین نگاه به اطرافه ما اینه که ببینیم آیا این رفیقمون هست یا نه ! همیشه هم تنهاست! آدم متشخصی هم هست ها نکه فکر کنین ! یک جوریم شبیهه ایرانی ها هست! شاید ارمنی باشه نمیدونم! ولی من همیشه وقتی یک جوری میشینیم این نزدیکمونه معذب میشم و مجبورم یواش حرف بزنم!!!ا خدایش من اصلا امروز درسی نخوندم! من باید یک کتابی بخونم که ازش مقاله آخر ترمم و بنویسم! ولی نکه نمیدونم چی میخوام بنویسم! نمیتونم تمرکز کنم درست! این آقای عینم اصلا چشم غره اینا نرفت که بچه درس بخون! ساکت! من حرف میزدم اونم همکاری میکرد! خلاصه بر عکس همیشه که باهم میرفتیم کار میکردیم این بار اصلا موفقیت آمیز نبود! ا
انقدر اتاقم به هم ریخته هست که باید یک فکر اساسی کنم! نمیدونم چرا آخر هفته که میشه همه لباسایی که من از اول هفته پوشیدم رو این صندلی جمع میشه! بعدشم این چیزایی که این مدت خریدم هنوز تو این کیسه های خرید پایین اتاقم هستن و هنوز به مکانشون منتقل نشدن! ایشالا من فردا یک دستی به سرو روی این باغ وحش بکشم ...ا
امروز من انقدر هوس کباب کرده بودم که خدا میدونه! همچین با یک حالت شاکی رفتم به مامانم میگم دیگه کباب هم درست نمیکنین !!! مامانم بیچاره مثل این مظلوم ها میگه خوب مگه تصمیم نگرفتیم دیگه گوشت نخوریم! مگه تو رژیم نداری! منم با یک حالت شاکی ترمیگم حالا چی داریم ناهار؟ مامانم میگه باقالی پلو ... من : وای مردیم از این غذاهای تکراری ...! بعد مامانم میگه خوب عیبی نداره حالا فردا کباب میکنیم!!!ا حالا من شاید دیگه فردا دلم کباب نخواد!! نونور یعنی من به خدا

4 comments:

Ocean said...

Hi negin jaan,

chetori? my favorite wood is kabab as well. Omidvaram ke Thanksgiving khoobi ro dar pish dashteh bashi.

Take care

Nene said...

mersi azizammm happy thanks giving to you too:)) btw emrooz kabab khordim akhar bache nonoe hamine dige:))

Mayra said...

Pas man tnaha dokhtari nistam ke akhare hafte hame lebasayee ke toye hafte poshidam ya mikhastam beposham vali napashimun roye sandali otagh khab velost:-)). kolan man ashegheh sabzijato miveh hastam va gushte toye ghaza ro dust nadarm. bazi mogheha fek mikonam aslan chera vegetrian nasham baad vaghti yeho yadam miofteh digee nemitunam kabab bokhoram hol baram midareo foran pashimun misham :-)
Have a nice week Negin jun

Nene said...

mayra azizam man dar in mored sandali hargaz poshteto khali nemikonam!!!