Friday, November 19, 2010

اندر احوالات سر کار

برام خیلی جالبه این آدم های سر کار ما ... وقتی یک جایی یک چیز مجانی میدن یهو حمله ور میشن! بعد تازه دور و بری ها رو جمع میکنن باهم میرند حمله !!!حالا مهم هم نیست الان از ناهار اومدن یا تازه صبحانه خوردن ... اصلآ مهم نیست! اگه تا خرخرشونم خورده باشن بازم میرن میچپونن! آدم فکر میکنه خدا نکرده این بیچاره ها از صبح گشنه مونده بودن!ا
امروز بعد از ناهار این پسره که کنارم میشینه اومد با یک بشقاب توش دو سه تا از این بیسکویت شکلاتی ها و با خوشحالی به من گفت بیا برات کوکی آوردم ... من گفتم مرسی من الان غذا خوردم اصلآ جا ندارم حالا یکم وقت دیگه میخورم با چاییم! بعد تعریف کرد که پایین که بوده یک میز بوده پر از غذا و پیتزا و کوکی و سودا و از این چیزا! بعد به یکی دیگه هم گفت ... اونم گفت خوب بریم ببینیم چی دارند بعد با این یکی خانومه که اون ورم میشینه رفتن پایین ... فکر کن ۴ تا بشقاب کوکی آوردن یک عالمه سودا بعد به بقیه میگن بدوین برین غذا هم هست!!!! یعنی من همینجوری مات و مبهوت اینا رو نگاه میکردم!! بیچاره این پسره رفته بود دو تا کوکی فقط آورده بود!!! نمیدونم ولی وضعیت عجیب و خنده دار و تاسف انگیزی بود که اینجوری سه تاشون حرص زدن یهو و باقی رو هم دعوت میکردن که بدوین برین تموم میشه ها !!!! ا

من همش سردمه نمیدونم چرا... یک شال پشمی دورمه و پولیور تنمه و پالتوم هم رو پامه و همینجوریم دارم چای میخورم ولی افاقه نمیکنه اصلآ!ا

پراجکت مدرسه به خیر و خوشی تموم شد حالا فقط یک مقاله نهایی مونده و بس

5 comments:

Anonymous said...

ey man be fadaye in active boodanet besham zoleykhaaa baba do rooz do ta up?? unbilivebel(ba lahje irani bekhon)LOL
vay negin man alan az pedi bargashtam behet txt ke midadam ta khoone larzidam kapshen ham tanam bood masalan!! what the helllllllll
asheghetam mannnnnn zannnnn

Nene said...

sonia ghabli male dishab bood!!! man enghadr emrooz too traffic moondam! fekr kon ye rob be 4 omadam biroon 6 gozashte residammm cholagh boodam yani khabidam mese palang ta yek saat pish!!! kheily sardeeeeee

بامداد said...

واي من فكر ميكردم اين هول زدن براي خوراكي مختص ايرانيا و اينجاست فقط :ي
آخي عزيزمم مثل من هي ميپيچم دور خود بازم سردمه !!

Nene said...

yekishoonam irani bood!!! mahz khali naboodan arizeh!

Mayra said...

inja institute ma mamulan vaghti ye meetingi chizi ba chandta mehmun international ya surgeons daran say mikonan ye Apero jananee bedan vali makhsusee mehmuna. mamulan rasmeshuenh hame chiz healthy bashee. hichvaght chizaye fatty nist. sabzijat mokhatalefe miveho albate panire swissi sushi kholase az in kherto perta k ekheli b asalighe decorated shode. hala hey in secretary bichare bayad email bezaneh bege ke bacheha in tables makhsuse mehmunast lotfan narid belumponid. vali mardaye gondeh aslan khejalat nemikeshan man be jaye una hers mikhoram. bishtaria ham almanin bas ke khasisan va dobale ghaza mofte va in south Americans. bazi mogheha man hersam darmiaddd az dasteshun ah ah!