Wednesday, October 27, 2010

Gallery Pic





زیر هر کدام از گل سینه ها شرح حالشون و این که چه جوری کشنه شدن نوشته شده... پاپیون های سیاه مال کسانی هست که متاسفانه عکسی ازشون هنوز پیدا نکرده




من و مامی جان و مژی تو این عکسیم اگه فهمیدین کدومیم!!!؟




خرما و گردو با اون حلوا زرده محصولی از مامان جان من و اون حلوا سیاه هم از محصولات نیلو خواهر یایا که واسه اولین بار تو عمرش پخیده(( شایدم بشه گفت واسه اولین بار تو عمرش اصلا یک چیزی پخیده خانم دکتر!!!))ا

5 comments:

خورشید said...

اواااای نگین جون عکسا پس چرا نیستن ؟:(

Nene said...

khodam ke mibinam chera nemibini azizam?

ملودی said...

نگین جونم منم هیچ وقت عکساتو نمیبینم احتمالا سایتی که آپلود میکنی برام فیلتره.بوووووس

Ocean said...

That wa such a nice idea. You have a talented friend.
Take care Negin Jaan.

Nene said...

melody & khorshid aksa ro az persiangig dobare upload kardam omidvaram dige in bar bebinin:))
ocean joon... thanks i know she is ,... mersi azizzam