بابام رفت ایران برای یکی دو ماه .... جاش وحشتناک خالیه..... انگار یک چیز اساسی تو این خونه کمه... خدایا زودتر همه چی راه بیفته که برگرده.... پلیززز
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
من 30 سالمه توی یکی از شهر های جنوب کالیفرنیا با خانوادم زندگی میکنم اینجا از خاطراتم و هر چیز دیگه ای که از مغزم میگذره مینویسم
Sign by Dealighted - Coupons and Deals
2 comments:
آخی عزیززززم
انشالا زودی کار بابا درست شه برگردن تا دردونه بابا انقدر دلتنگ نباشههههههههههه:-*
قربونت برم من جاشون خالی نباشه عزیز دلم میدونم سخته ایشالا که به سلامت برن و برگردن با کلی سوغاتیییی.بوووووس قربون دل تنگت برم من الهی نگین جونم
راستی من بخوام برات خصوصی بنویسم چیکار باید بکنم؟؟؟؟؟
Post a Comment