Sunday, September 19, 2010

دلتنگ

بابام رفت ایران برای یکی دو ماه .... جاش وحشتناک خالیه..... انگار یک چیز اساسی تو این خونه کمه... خدایا زودتر همه چی راه بیفته که برگرده.... پلیززز

2 comments:

خورشید said...

آخی عزیززززم
انشالا زودی کار بابا درست شه برگردن تا دردونه بابا انقدر دلتنگ نباشههههههههههه:-*

ملودی said...

قربونت برم من جاشون خالی نباشه عزیز دلم میدونم سخته ایشالا که به سلامت برن و برگردن با کلی سوغاتیییی.بوووووس قربون دل تنگت برم من الهی نگین جونم
راستی من بخوام برات خصوصی بنویسم چیکار باید بکنم؟؟؟؟؟