من دارم بندو بساطم رو کم کم جمع میکنم... منتظرم مژی از جلسه بیاد که راه بیوفتیم! باید بریم خرید خوراکی بعدشم دیگه ۱ اینا میخوایم راه بیوفتیم!
کلاسم دیروز شروع شد یک چیزی باید براش سابمیت میکردم که کردم حالا باید در طول ویکند با گروهمون در تماس باشیم فکر کنیم چه پروجکت میخوایم بکنیم! یعنی بنده دارم لپ تاپ و دفتر دستکمو با خودم میبرم! ۱۰ جولای باید پروپوزال بدیم... ولی فکر نمیکنم کسی این لانگ ویکند حرکتی کنه! کلاس هم که طبق معمول از دم همه هندی!!!!
چهار شنبه رفتم ناخون هامو درست کنم! آقای عین گفت بیا اینجا بعدش... ته چین هم بگیر و.ست. و.و.دی، منم با عذاب وجدان شدید گفتم باشه! آخه من دیگه در طول هفته اصلا برنج نمیخورم! ولی دیگه حالا! بعد، کلی از زمان درست شدن ناخون های دستم گذشته بود رفتم گرفتم تهچین و تا نشستم تو ماشین دیدم دو تاشون خراب شده!!! گفتم عیب نداره بیخیال بابا...کمربندو که بستم یکی دیگشون انگار جمع شد! اومدم آروم بکشم روش که صافش کنم!!! همش از دم ورومد! ای هرسم گرفته بود! هی هزار بر با خودم میگم لاک ببرم ها! جنسش بد بود فکر کنم بعد دو ساعت هنوز خشک نشده بود! خلاصه خونه آقای عین که رسیدم همشو از دم پاک کردم!
من برم دیگه
خارجی ها همگی لانگ ویکند خوبی داشته باشین و کلی خوش بگذره:) باقی هم هفته خوبی داشته باشین!
کلاسم دیروز شروع شد یک چیزی باید براش سابمیت میکردم که کردم حالا باید در طول ویکند با گروهمون در تماس باشیم فکر کنیم چه پروجکت میخوایم بکنیم! یعنی بنده دارم لپ تاپ و دفتر دستکمو با خودم میبرم! ۱۰ جولای باید پروپوزال بدیم... ولی فکر نمیکنم کسی این لانگ ویکند حرکتی کنه! کلاس هم که طبق معمول از دم همه هندی!!!!
چهار شنبه رفتم ناخون هامو درست کنم! آقای عین گفت بیا اینجا بعدش... ته چین هم بگیر و.ست. و.و.دی، منم با عذاب وجدان شدید گفتم باشه! آخه من دیگه در طول هفته اصلا برنج نمیخورم! ولی دیگه حالا! بعد، کلی از زمان درست شدن ناخون های دستم گذشته بود رفتم گرفتم تهچین و تا نشستم تو ماشین دیدم دو تاشون خراب شده!!! گفتم عیب نداره بیخیال بابا...کمربندو که بستم یکی دیگشون انگار جمع شد! اومدم آروم بکشم روش که صافش کنم!!! همش از دم ورومد! ای هرسم گرفته بود! هی هزار بر با خودم میگم لاک ببرم ها! جنسش بد بود فکر کنم بعد دو ساعت هنوز خشک نشده بود! خلاصه خونه آقای عین که رسیدم همشو از دم پاک کردم!
من برم دیگه
خارجی ها همگی لانگ ویکند خوبی داشته باشین و کلی خوش بگذره:) باقی هم هفته خوبی داشته باشین!
3 comments:
با یه عالمه ارزوهای خوب و خوش گذشتن برای تعظیلات برای نگین گلم بووووووس میگم چه ناخونی درست کرده بود که دو سه ساعتم نکشید ای بابا ته چینم نوش جونت بازم بووووس و بازم خوش بگذره
Have Tons of fun...
ارژانتین و المان چند چند شدن :دی ... من حافظم خوب نیست :دی یادم نمیاد :دی
Post a Comment