Thursday, July 08, 2010

very busy!

مسافرت عالی بود و خیلی خوش گذشت... ولی من کلی زخم . زیلی شدم!!! به خاطر دوچرخه سواری در کوهستان!!! جز مایل استون های زندگیم باید بگیرمش!!!! ا
خیلیییییی سرم شلوغه کلاسم شروع شده و من وقت سر خاروندن ندارم!!! اگه بیام آپ کنم یعنی دارم وقت تلف میکنم!!! شش هفته هست و کلی هم کار داره! خلاصه یک مدت نیستم...ا

8 comments:

Mayra said...

in akss alieeeeee
good luck with your courses!

Cheers

خورشيد said...

مواظب خودت باش نگين جونم :-*

خورشيد said...

مواظب خودت باش نگين جونم :-*

melody said...

قربونت برم خوشحالم بهت خوش گذشته عزیز دلم ایشالا که همیشه موفق باشی بوووووووووس

Anonymous said...

bah bah bah che havayee! Engar rafty behesht be einak aftabi!!

farzane said...

salam
mano ke yadet hast farzan doniaye fani
nini dar shodam web zadam barash
khosh be halet man delam lak zade bara mosaferat .rasti amrica ham garm o khoshke hal nemideh

Ocean said...

Hi Negin Jaan,

I am glad that you had fun and it seem slike you and Mr. A are back together. I was on a vacation and had not read your last posts.

Wish you all the best

شهرزاد said...

che akse khoshgeli :)