امروز از این روز هایی هاست که من در گیرم! صبح رفتم کافه تریا کافی گرفتم بعد این خانومه دوباره کافی سایز کوچیک منو برام سایز بزرگ حساب کرده این بار قبل اینکه بزنه خودم گفتم کافی کوچیک ... بازم دیدم قیمت کافی بزرگ و زد!!! لجم گرفت .. گفتم کوچیکه.. گفتش نه کوچیک ۱۲ اونس هست بزرگ ۱۶ اونس.. گفتم میدونم کاپ و برگردوندم که ببینه ۱۲ اونسی هست گفت اوه ساری! باهام اندازه کاپ کوچیک حساب کرد ولی میگه آخه تو دوبل کاپ کردی! باید کاپ اضافی رو حساب کرد بلاخره!! من انقدر خشمناک نگاش کردم که خدا میدونه... حالا همه این بحث ها سر ۲۵ سنت هست ها! هم خجالت کشیده بودم هم لجم گرفته بود از توجیه کردنش... خواستم بگم بازم دوبل کاپ میکنم که چشمت در بیاد! انگار از حقوق اینا میره... حالا این خانومه از این مدل مودب ها هم هست که مثل ماشین حرف میزنه
حالا ناهار باز رفتم این کافه تریای مسخره!!! ( درگیرم باهاش امروز!) دو ساعت فکر کردم چی بخورم که هیچ چیز که احساس گناه نکنی اصولا نداره سالاد درست کردم با یک نصفه ساندویچ بعد رفتم دم صندوق! همون وقت انگار دستگاهشون خراب شده بود کارت نمیگرفتن! فکر کردم فقط اینی که من رفتم خرابه ! میگم همشون؟؟ میگه آره! بعد میگه ساری اون کنار ای تی ام ماشین هست میخوای کش بگیر بیا!!! منم باز لجم گرفته بود آخه ای تی ام ماشین خودش ۲ دلار و نیم چارج میکنه!!! گفتم میدونی نمیخوام اصلا همرو گذاشتم رو کانتر امدم بیرون! قیافه اون خانوم چشم تنگ مسوول اونجا که همه ازش بدشون میاد دیدنی بود!!!! آتیش زدم به مالش! ... خلاصه اومدم این ور خیابون و ساب وی گرفتم! امروز روز منه:)) باید برام لاتاری بخرم! تو مود های گیر و گدایی هستم شدید
حالا ناهار باز رفتم این کافه تریای مسخره!!! ( درگیرم باهاش امروز!) دو ساعت فکر کردم چی بخورم که هیچ چیز که احساس گناه نکنی اصولا نداره سالاد درست کردم با یک نصفه ساندویچ بعد رفتم دم صندوق! همون وقت انگار دستگاهشون خراب شده بود کارت نمیگرفتن! فکر کردم فقط اینی که من رفتم خرابه ! میگم همشون؟؟ میگه آره! بعد میگه ساری اون کنار ای تی ام ماشین هست میخوای کش بگیر بیا!!! منم باز لجم گرفته بود آخه ای تی ام ماشین خودش ۲ دلار و نیم چارج میکنه!!! گفتم میدونی نمیخوام اصلا همرو گذاشتم رو کانتر امدم بیرون! قیافه اون خانوم چشم تنگ مسوول اونجا که همه ازش بدشون میاد دیدنی بود!!!! آتیش زدم به مالش! ... خلاصه اومدم این ور خیابون و ساب وی گرفتم! امروز روز منه:)) باید برام لاتاری بخرم! تو مود های گیر و گدایی هستم شدید
7 comments:
خوب کاری کردی نگین جون تا اون باشه اذیت نکنه بحث پول نیست اصلا آدم یه وقتایی لجش میگیره از این چیزا.حالا لاتاری خریدی یانه؟بووووس
khooob kardi, ta cheshesh dar aaad ;) hahahaha
Haleh
اومدم بنویسم دیدم دقیقا چیزی که میخواستم بگم ملودی گفته :ی
خوب گردی نگیننن تااون باشه دیگه از این کارا نکنه !!
چقد قر میزنی :دی
تو بیا ایران و خبر بده ... من اگ نیمدم بزنمت نامردم :)) لول :دی
تو بیا ایران و خبر بده ... من نیمدم بزنمت نامردم :دی .. حتی انگشت میکنم تو دماغت و فرار میکنم :دی
lol :D
ayyyy mohamad halam be ham khord!!!!!!!! vali jorat dary bya!
Post a Comment