Sunday, June 13, 2010

هپی اور - تولد- گردش!!!ا

من فکر کنم وقتی مسافرتم بیشتر مینویسم تا وقتی خونه هستم!
مامانم اینا یک هفته هست رفتن پیش برادرم نیویورک و من و شاهین تنها هستیم! البته دوشنبه برمیگردن! اون روز به هم میگفتیم همیشه مامان اینا که میرفتن مسافرت جایی ما یک استفاده ای از خونه میکردیم یک پارتی یک دور همی چیزی! ولی اصلا حسش نبود انگار ... حتی قرار بود که دوستای اون بیان اینجا پنجشنبه شب واسه شروع بازی ها ولی نمیدونم نگفت بهشون آخر یا خودشون نیومدن نمیدونم!! دیگه دوشنبه شب هم که مامان اینا برمیگردن .. ا
هفته گذشته سر کار ما یک کلاسی داشتم با از این معلم باحال ها ! که دیر میومد زود میرفت!! ما هم وقتی کلاس تموم می شد دیگه برنمیگشتیم سر میز هامون! اولا چونکه کاری نداریم که بکنیم! ثانیا که ما همه هفته باید ساعت هامون رو به این کلاس چارج میکردیم! خوب فایده نداشت دیگه برگردیم سر جامون! بعد از کلی دو دو تا چهار تا که باهم میکردیم هرروز میدیدم که جلو پارکینگ هستیم و دیگه میرفتیم!!! در نتیجه من هرروز هفته پیش جیم رفتم و کلی کار از جمله خرید و اینا هم پشت بندش! خلاصه هفته خوبی بود... یونیون ها هم از اعتصاب درآمدند و برگشتن سر کارشون در نتیجه کلاس این هفته هم که تموم بشه ما باید برگردیم سر گروه قبلیمون! این گروه جدیده هم خیلی باهام دوست شدن داگ که هر وقت منو میبینه میگه میس کردیمت اونجا ! خانومه "مای" هم اون روز تو جیم دیدمش میگه دیگه نیستی با هم سر به سر داگ بزاریم وقتی غر غر میکنه!! حالا این هفته یک روز باید برم پیش گری یک سلام علیکی بکنم که منو زود فراموش نکنه!!!ا تو این دوران بد اقتصادی و کاری و لی آف آدم باید کانکشن هاش را حفظ کنه! ا

این پست من از جمعه شب شروع شده ولی هی دو خط نوشتم کار پیش اومده! الان هم تازه از بیرون اومدم! بلاخره طلسم شکسته شد و من گلدونه و دختراش رو امروز دیدم! دیگه داشتم امیدمو واسه دیدنشون از دست میدادم!!رفتیم خیابون سوم ناهاری خوردیم و خریدی کردیم و قدم زدیم! دختر گوگولی ها یکمی ورجه وورجه کردن و خوش گذشت مرسی گلدونه جون که بلاخره موقعیت و فراهم کردی! کلی خوشحال شدم که باز دیدمت..ا
این ویکند کلا خیلی پر بار بود.. جمعه که من و مژی بعد کار رفتیم هپی آور و خیلی بهمون چسبید... بعدش قرار بود بریم سینما ولی هنوز کلی تا سانسی که باید میرفتیم مونده بود در نتیجه رفتیم یک خورده خرید کردیم قبلش! ملت سینما خیلی خوشحال و خندون بودن ما از خنده اونا بیشتر خندمون گرفته بود من برای بار دوم بود داشتم میدیدم این فیلم را ولی خیلی از خنده و هیجان مردم خندیدم! وقتی از سینما اومدیم بیرون هم از یایا میس کال داشتم هم از دوست پسرش... داشتم فکر میکردم اول به کدوم زنگ بزنم که دوست پسر یایا زنگ زد و گفت میخواد یایا رو سورپریز کنه واسه تولدش ... چقدر این پسر گله فقط خدا میدونه! من یکمی برنامم قرو قاطی میشد چونکه میخواستم شنبه گلدونه رو ببینم... گفتم من برنامه داشتم بگذار ببینم میتونم عوضش کنم و اونم خلاصه کلی عز و التماس کرد که یک کارش بکن نمیشه که تو نباشی! به خدا این پسرهام برنامه ریزیشون شاهکاره .. یکی نیست بگه عزیزم اقلا از دو روز قبل یک ندایی بده!!! ولی خوب با گلدونه که حرف زدم دیگه قرار شد که یکشنبه همو ببینیم! بعدش با یایا حرف زدم ببینم چطوره و خلاصه مجبورش کردم بریم و باهم بعد از کلی دوتایی کافی خوردیم! ساعت ۱۰ شب بود دیگه البته ... حالا یایا هم تو این هیرو ویری گیر داده بیا فردا باهم بریم یک نمایشگاهی! منم گفتم اوکی! اگه نرفتم پیش دوستم میام!ا
شنبه هم که صبح بازی امریکا و انگلیس را دیدیم عجب بازی مسخره ای بود! بعدش هم من مثل دخترای خوب و خانه دار غذا درست کردم و واسه تولد یایا هم سالاد الویه درست کردم .. تو این وسطا هم یایا زنگ زد که بدو آماده شو بریم... منم کلی بهانه های جور واجور اوردم و نرفتم آخر... دیگه تولد بازی هم کلی خوش گذشت و یایا کلی سوپریز شده بود هوا هم که عالی بود بیرون نشسته بودیم فایر پلیس هم بیرون داشتن و اوضاع بار بی کیو و مشروبات الکلی و غیر الکلی اینام به راه! خلاصه خوش گذشت! دیگه ۲ اینا بود که من برگشتم خونه شاهینم نیومد باهام ... امروز فاینال داشت
خبری از یایا اینا نشو فکر کنم بشینم این فیلم آلیس این واندرلند و که گرفتم ببینم و بعدشم جیش بوس لالا !!ا
همگی هفته خوبی داشته باشین

2 comments:

Doost joon said...

Akhey dostam,kheily khoshhal shodam ke posteto khondam,khoshhalam ke Yaya ham kami az on halo hava birion omade. Koly vaght bod montazer bodam ke in safaro update koni ke alhamdollah emroz telesmo shikondi. Doost jon jooni asheghetam o koli hamishe misset mikonam, vaghean age ma pishe ham bodim cheghad zendegimon khoshtar bod.Ah bazam delam koli havaye on moghe haro kard.BBBBBBoooooooosssss. Doset daram.

Nene said...

are vaghean alan yaya o doost pesaresh inja boodan raftaneshoon age to am boodi chy mishod... kheily miss you :(