برگشتم... چه زود تموم شد... حالا کی حال داره بره سر کار فردا...ای واییییییییی
Monday, May 31, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
من 30 سالمه توی یکی از شهر های جنوب کالیفرنیا با خانوادم زندگی میکنم اینجا از خاطراتم و هر چیز دیگه ای که از مغزم میگذره مینویسم
Sign by Dealighted - Coupons and Deals
11 comments:
Welcome back honey :-D
OOOOpppppppppppppsssssssss
che gandi zadam dirooz nago to bargahti o khab bodi manam behet zangidam
na azizam vaghty zang zadi too rahe bargasht booodam:))
mersi mayra joon:*
ey vay madar che zood bargashti..goftam labod koli mimmooni..omidvaram behet khosh gozashte bashe azizam :*
Sonia
www.sploveforever.persianblog.ir
aaaaali bood sonia joonam 4 rooz boodam dige :)) az kar biroonam mikonan!!!
آخی عزیزم بازم همین چند روز یه تنوعی بود هوای سرت عوض شدم نگین جونم :-*
آخی عزیزم بازم همین چند روز یه تنوعی بود هوای سرت عوض شدم نگین جونم :-*
are azizam... to ozat behtare ????
خوش برگشتندی :دی
سوغاتی ما کووو :دی
Welcome back Negin Jaan.
Mersc mersi alan delam baz safar mikhad :-)
Post a Comment