Monday, May 31, 2010

back to LA

برگشتم... چه زود تموم شد... حالا کی حال داره بره سر کار فردا...ای واییییییییی

11 comments:

mayra said...

Welcome back honey :-D

Doost Joon said...

OOOOpppppppppppppsssssssss
che gandi zadam dirooz nago to bargahti o khab bodi manam behet zangidam

Nene said...

na azizam vaghty zang zadi too rahe bargasht booodam:))
mersi mayra joon:*

Anonymous said...

ey vay madar che zood bargashti..goftam labod koli mimmooni..omidvaram behet khosh gozashte bashe azizam :*
Sonia
www.sploveforever.persianblog.ir

Nene said...

aaaaali bood sonia joonam 4 rooz boodam dige :)) az kar biroonam mikonan!!!

خورشید said...

آخی عزیزم بازم همین چند روز یه تنوعی بود هوای سرت عوض شدم نگین جونم :-*

خورشید said...

آخی عزیزم بازم همین چند روز یه تنوعی بود هوای سرت عوض شدم نگین جونم :-*

Nene said...

are azizam... to ozat behtare ????

ممد said...

خوش برگشتندی :دی
سوغاتی ما کووو :دی

Ocean said...

Welcome back Negin Jaan.

Nene said...

Mersc mersi alan delam baz safar mikhad :-)