Thursday, May 27, 2010

NYC

من نیویورکم و همه چی عالیه...... انقدر آرامشی که اینجا دارم خوبه .... جای همه خالی ... آخ که چقدر خوبه اینجا.....فردا فکر کنم یکمی بنویسم... الان خوابم قاطی پاتی شده هم خوابم میاد و هم خوابم نمیبره!!!ا

4 comments:

mayra said...

khosh begzareeeeeeeee Negin jun!

خورشید said...

امیدارم همیشه همین طور باشه برات نگین جونمممممممممم

Ocean said...

Good for you. have fun. I wish I could be there too!

Nene said...

jaye hamatoon khalieeeeee
i had a great night:)) great long talk with my little brother!!:))