من نیویورکم و همه چی عالیه...... انقدر آرامشی که اینجا دارم خوبه .... جای همه خالی ... آخ که چقدر خوبه اینجا.....فردا فکر کنم یکمی بنویسم... الان خوابم قاطی پاتی شده هم خوابم میاد و هم خوابم نمیبره!!!ا
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
من 30 سالمه توی یکی از شهر های جنوب کالیفرنیا با خانوادم زندگی میکنم اینجا از خاطراتم و هر چیز دیگه ای که از مغزم میگذره مینویسم
Sign by Dealighted - Coupons and Deals
4 comments:
khosh begzareeeeeeeee Negin jun!
امیدارم همیشه همین طور باشه برات نگین جونمممممممممم
Good for you. have fun. I wish I could be there too!
jaye hamatoon khalieeeeee
i had a great night:)) great long talk with my little brother!!:))
Post a Comment