Tuesday, May 18, 2010

عشاق اینجا!ا

یک خانوم آقاهه اینجا هستن ما بهشون میگیم لیلی مجنون! البته این دو تا روی لیلی مجنون رو کم کردن شدیدناک! یعنی هر وقت این دو تا رو ببینی این دو تا در حال پچ پچ باهم هستن انقدرم هم آروم هستن جفتشون که خدا میدونه یعنی صداشون رو که به زور میشنوی!! یعنی من نمیدونم این دو تا چقدر باهم حرف دارن!!! فکر کن یک بار داشتم میرفتم خونه، آقاهه یعنی مجنون در و واسه لیلی باز کرده بود بعد وسط صحبت بودن نمیرفت بشینه سر جاش بقیشو بگه!!لیلی هم خوب داشت با علاقه گوش میکرد!! وای من یعنی ترکیدم از خنده! هر دوشون همین طبقه هستن که من الان هستم! میز خانوم لیلی که پر از عکس هاشونه خوب اینکه عادی هست دیگه واسه اینا! ...من که همیشه تو کف این دو تا بودم! اول ها فکر میکردم که دوست دختر پسرن! ولی جفتشون حلقه دارن! خوب شاید نامزدن! نه فکر نمیکنم! جناب همیشه میگفت لیلی شوهر داره مجنونم زن داره وگرنه دو تا آدم اگه باهم زندگی کنن چقدر میتونند حرف واسه زدن داشته باشن! هر چی هستن که تو این سه سال و خورده ای که من اینجا بودم ذره ای از این حالاتشون کم نشده!!!!!ا
دیروز این ریس گوگولی شماره ۲ عکس های خانوم و فرزندانشو نشونم داد! این ریس گوگولی شماره ۲ خیلی با نمکه! بعد هی میگفت بچه ها شبیه من هستن یا خانومم! گفتم پسرت شبیهه پسرای ایرانی هست دخترت هم میکسه... گفتش اه همه بر عکس میگن! گفتم نمیدونم عکست خیلی کوچوله ! ولی معلومه دوتاشون میکس هستن!
بازم ادامه خواهد داشت این پست ! ولی این آقاهه الان بهم مقادیری کار داد بهتره که شروع کنم!

1 comments:

ملودی said...

وااااای نگین جون اینا دیگه شورشو در اوردنا من که بودم لجم میگرفت بس که اعصابم تعطیله این روزا خوب اخه آدم انقدر حرف میزنه؟راست میگفت اگه با هم زندگی میکردن اصلا حرف زیادی نداشتن.بووووس گنده تو کارت موفق باشی عزیز دلم