گفتم دو سه خط اینجا بنویسم که این ۱۰ دقیقه بگذره! چشمهام از بعد از ناهارهی میره رو هم احتیاج به چوب کبریت دارم شدید!ا
دیشب رفتم بیمارستان پیش یایا بعدش اومدیم با هم خونه ..خدا به همه رحم کنه ... و همه مریضا رو شفا بده ...ا
باید بعد از کار برم پیش داییم داره میره ایران فردا که برای چهلم بابا بزرگ ایران باشه باید یک مدارکی بهش بدم... وای باید برم واسه کازین فسقلم کادو تولد بگیرم بعد برم اونجا.... و اصلا هم نمیدونم چی بگیرم !!! ا
دلم میخواد فردا برم دوچرخه سواری یکمی باد بخوره به کلم ... ولی نمیدونم چرا از ظهر هوا هی ابر آفتاب میشه
میدونین مسن ترین فردی که در کمپانی ما کار میکنه چند سالشه؟ نه جون من حدس بزنین!!!!! ۹۶ سال!!!! بگو ماشالا!!! فردا میوفته عین اون همکارش که چند وقت پیش سر میزش سکته کرد سکته میکنه ها!!!!!! گفتی؟ آفرین!ا من نمیدونم چرا اینا نمیرن دنبال زندگیشون!!!! به قول این آقاهه که این چند روز باهاش کار کردم خوب لایف یعنی زندگی ندارن دیگه!!!تازه انگار با این سنش جزو یونیون هم بوده تو اعتصابه !!!!! واقعن ایول داره به خدا!!!!ا
برم دیگه وقت گذشت! ویکند و هفته خوبی داشته باشین!ا
2 comments:
نگین جونم خسته نباشی با کار بوووووووس
ایشالا دایی به سلامتی میرن و برمیگردن و خدا پدر بزرگ مهربونتو هم حمت کنه ایشالا دیگه برای مجلس ختم هیچکدومتون نیاین ایران.ببین نگین جون من که ماشالا گفتم حالا اگه آقاهه چیزیش شد تقصیر من نبودا گفته باشم.اما باریکلا به این شوق زندگی/بووووووس تو هم بهت خوش بگذره ما این هفته سه روز تعطیلیم دلت بسوزه دوشنبه هم بخور بخوابه
doostam khoshhalam ke dari tond tond post mizari.
rasti 40m kie? behem khabar bede.
albate khodam behet mizangam.
Post a Comment