من هی میخوام زود بنویسم هی نمیشه اتفاق مهمی هم نمیفته مثلا همینی که من الان نوشتم یه پست کاملا لوس و ننره!ا
ویکند که گذشت با خانواده رفتیم وگاس و کلی با کازینها و برادرها خوش گذشت در این سفر من نه کازینویی دیدم نه بازی کردم نه از هتلی دیدن کردم و نه هیچی همش به پارتی و لهو و لعب گذشت!خوب بود خلاصه
این دو هفته گذشته چند ساعت با سوژه سپری شد ولی زیاد دلنشین نبود! نمیدونم واقعا چی بود جریانش انگار جفتمون جور نمیشد من هی فکر میکردم خوب خوشش نمیاد از من ولی شواهدش غیر اینو نشون میداد به هر حال من از وقتی رفتم مسافرت بیخیالش شدم! اونم بدش نیومد انگار خلاصه تموم شد!
دوشنبه که برگشتم با یایا کلی صحبت های مهم کردیم و خیلی چسبید، یعنی من و یایا اگه تمام روزم باهم حرف بزنیم بازم جا واسه حرف زدن داریم! یایا کلی از سوژه با توجه به چیزایی که من گفتم حرصش دراومد بود و هی با آدمای خل و چلی که قبلا خودش دیده بود مقایسه میکرد!!! بهش میگم حالا فکر کن که کلاهشم پیش من جا مونده!!! کلی خلاصه غیبت کردیم و خندیدیم!
میگم شما اگه با یه نفر اتفاقی آشنا شین و فورا بفهمین اون یه نفر قبلا با دوست صمیمیتون بوده (یعنی دوست پسر دوست صمیمی شما بوده باشه) و به طرز بدی هم از هم جدا شده باشن و دوستتون خیلی از دست اون طرف اذیت شده باشه در حالیکه اون موقع خیلی دوستش داشته , حاضرین با یک همچین آدمی برین بیرون و رابطه برقرار کنین؟یا ادعا کنبن این فرد تنها به عنوان دوست معمولیتونه ؟ اگه چند نفر بگن چه کار میکنن شاید دفعه بعد جریانش و تعریف کنم
6 comments:
hamishe khosh bashi aziz
Negin jun un ke raftanie hamun behtar ke zudtar bere :) dar morede soali ke porsideh budi man fek mikonam bastegi be rabeteh dustie dare ke ba taraf darin manzuram samimiate. ageh inghadr samimi hastin ke mishe masaelo baraye ham baz konid behtare ke ba khodet dustet masaalaro darmion bezarii..badam inke in aghahe ke be tarze kheili vahshatnaki rabte dustieeo tamum kardeh hamchin khosh sabeghe be nazar nemirese..haa!!
be jomle akharm ziad tavajoh nakon Negin jan faghat jahate mezah bud.
take care azizam
salam Negin jaan,
I am happy that you had a great time in Vegas.
About dating a boy that has been your best friend's boy friend I think I would not date him. unless you don't see your friend any more, if she is your best friend that would not be the case any way. So better to forget about it!
Take care
سلام
من 8 سالمه و با کمک بابام وبلاگمو اداره میکنم
عناوین مطالب در وبلاگ من عبارتند از : عکس بچه ها - شعر - داستان - لطیفه - معما - مدل کیک تولد - مدل نقاشی - مدل مسیریاب - مدل میکاپ - مدل اختلاف تصاویر - مدل تمبر و .....
اگه فرصت کردید به ما هم سر بزنید
موفق باشيد
سلام...ازوبلاگ دلقک پیدات کردم....دیدم طرفدار مطالبشی گفتم حتما همفکریم....تاحالا که فقط دو پست آخرتو خوندم و می خوام برم اون
پست دلقکو که گفتی پیداش کنم و بعدم بقیه پستاتو بخونم!
Kojayy Dokhii? khabari azat nist?
hope ke shado salamat bashi.
Post a Comment