دیشب با یه نفر جدید رفتم بیرون،،، آره دیگه یعنی همون رفتم دیت! خیلی جای خوشگلی انتخاب کرده بود پسرمون بسیار خوشگل و رمانتیک بود! یه رستوران/ بار فرانسوی مراکشی بودش... جالب این بودش که اون همه آدمهایی رو که اونجا بودن و میشناخت من خودم شخصا حاضر نیستم که اولین بار با یکی که تازه آشنا شدم ببرمش اون جایی که مثلا همیشه میرم و همه میشناسنم! خیلی جالب بود که بنده با بار تندرهای جیگرو با ویترسهای زیبا و همه هُستِسها آشنا و معرفی شدم ودست دادم!!! بعد با مزه ترش این بود که من این پست جدید دلقک رو خونده بودم (یادم نیست چه جوری لینک میکردیم!!! این بغل وبلاگش جز دوستان هست) بعد این نوشتههای پست آخرش هی میومد تو ذهنم! چونکه نوشته بودش که وقتی با طرف حرف میزنین تو چشم راستش نگاه کنین!!! بعد من هی یادم میافتد به این قضیه و هی این کارو میکردم خودم هم خندم میگرفت یا نوشته بود که حواستون باشه قوز نکنید!!! من هی چند دقیقه یه بار چک میکردم قوز نکرده باشم!!! خلاصه بد جوری تحت تاثیر بودم!! کلا شب خوبی بود... باید فکر کنم اگه با این سوژه جدید باز بیرون رفتم یه اسم خوب واسش پیدا کنم!!! یه اسم باحال! حالا تا اون موقع اسمش همین سوژه باشه! شب بعد اینکه خدافظی کردم و اومدم خونه به نظر میومد که اثرات شرابی که خوردیم تازه داره معلوم میشه!! شراب همیشه منو بی حال میکنه خلاصه در حین تکست بازی باهاش خوابم برد!ا
Wednesday, August 26, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
5 comments:
Good luck Negin jun :)
makhsusan tu iran bekhay hamchin kari koni ... fek kon ... masalan bare aval ba tarafet ro bardari bebari patoghi ke hamishe mirafti ... irania ham kho ... :)))))
are baba inja ha ham foozoolan!!! man ke nemibaram va nemiram ba kesi ke taze ashna shodam jahayee ke hamishe miram !!!
mersi mayra khanoomi!!! bebinim chy mishe!
Negin jan!! to ke gharar bud zud be zud up koni pas chi shod dokhtar?!
Hi Negin Jaan,
going on dates especially the first couple dates with some one is exciting!! Hopefully every thing goes well.
Take care
Post a Comment