Monday, May 11, 2009

همیشه دوست داشتم خواهر داشتم...نه یعنی در واقع دلم می‌خواست یه خواهر کوچیکتر یه برادر بزرگتر داشته باشم الان چی‌؟ خوب برادرهام را که بیشتر از جونم دوست دارم و حاضر نیستم با هیچی‌ عوضشون کنم !!! امیدورام همیشه رابطمون همین جوری بمونه دلم نمیخواد هیچ درامایی بین خودم و برادرهام باشه... دو تا دوست دارم با خواهر هاشون مشکلات دارن... اولش که خیلی‌ برام سخت بود باورش ولی‌ خوب... من بزنم به تخته هیچوقت در بزرگی ( در ۱۵ سال اخیر) با برادرهام دعوایی نداشتم که بخوام مثلا چند روز ازشون ناراحت بشم و قهر کنم و این مسخره بازی ها ... البته مطمئنم که پدر مادر‌ها خیلی‌ تو این قضیه نقش دارن مخصوصا وقتی‌ بچه ایم ... تو بزرگی هم بیشترش دست خودمونه... بگذریم..

شنبه با آقای عین رفتیم برانچ و بعدش من رفتم خرید و بعدشم قرار بود برم ارواین پیش دوستام که باهم بریم یه پارتی ایرانی‌!ا
لپ تاپم دیوونم کرده بود اینترنتش وصل نمی‌شد و هر کاری می‌کردم هم درست نمی‌شد که آقای عین واسم درستش کرد ... بعد لپتاپ تو ماشین جا موند و بیچاره آقای عین مجبور شد بیاد بده به من!!! هر چی‌ بهش گفتم حالا وقتی دارم میرم میام میگیرمش تو راهمی و نمیخواد باز این راه و برگردی! آخرش هم آوردش و بهم داد ...خوب شد هم آمد وگرنه هنوزم نداشتمش

بهمون خوش گذشت شنبه شب چقدر از اون پیرمرد لرزونی خندیدیم!!! یه مرده بود پیر عین فنر قر میداد ما همش میگفتیم این الان متلاشی می‌شه!!!! خیلی‌ خندیدیم یعنی‌!!!ا

روز مادر هم رفتیم یه جای خوشگل شام خوردیم. مامانم خوشش اومد! جای خوشگلی‌ بود بالای تپه‌ی‌های "ولی"‌ من تصمیم گرفتم اگه خواستم عروسی‌ کنم اونجا عروسی‌ کنم!ا

امشب وقت لیزر دارم خدا به خیر بگزرونه
من ۳ شبه سر جای خودم و درست و حسابی‌ نخوابیدم!! امشب هم فکر کنم ماجرا همینه!!! چونکه باز باید برم ارواین دلم یه خواب راحت می‌خواد از اون مدل بیهوشی ها
این هفته کلی‌ کار دارم ... شما هم هفته خوبی‌ داشته باشین

عجب پست خاله زنکی ای شد ها!ا

9 comments:

mohammad said...

یه مدت دوباره مثه قبل کرده بودی بلاگتو ... هر چی میزدم داحل نمی اومد
.
منم همیشه دلم یه ابجی می خواست
لپتاپتم اگه باز خراب شد با جفت پا بپر روش درست میشه :دییی
ایشالله بچه هات روز مادر میبرنت همونجا :دی

Nene said...

lol na baba weblogamo avaz nakardam mohammad:) faghat chand saat ye bar kardam chooonke raeesam ye print az weblogam gereft omad goft ina male toe? fek kon man dar ja sekte kardam badam khoda ro shokr kardam weblog ghablie ro nadide!hanoozam nemidoonam che joory weblogam print shode boode
badesham mersu:)) khob man abjit dige mishe?

Mayra said...

Che khube ke ye hamchin rabete khubi ba baradart darii..vali begam ha vaghti beran si zendegie khodeshunnn.. hame chiz intori nemimune..kami amadeh bash...
man hamishe delam mikahst doghulu budim. yadame ta ye modat bozorgtarin arezum dashtan ye khahar bud ke doghulu budim:D akhe man kheili tanha budam..vali vaghti kahharzadeham bozrg shodan be andaze kafii, ye rabte kheili dust dastani bevojud umad ke hazer nistam ba hichi avazesh konam:)
shad bashi Negin jun
ta bad

Unknown said...

salam bah bah che ajab in bloget baz shod man kaf kardam aslan tatile touyeh iran baz nemisheh. bbos boos mersi ke tavaloda ro tabrik gofti . rasti khosh begzareh jigar .

خورشيد said...

man hamishe doos dashtam 2 ta baradar bozorgtar az khodam dashte bashaaam ...
dashtane baradari ke bahash rabetat khob bashe neemate kheli boozrgie be nazaram :x vali khahar borozgtrar ke jaye khase khodesho dare ;;)

Ocean said...

Hi Negin Jaan,

That's nice that you have good realationship with your brothers. Hopefully you will have nice sister-in-laws in future because they will have a big role in regards of your relationship with them!

I think Mr. A is a nice guy!

Ozayn said...

نگین داشتم فکر می کردم چند تا اسم مذکر هست که با "عین" شروع بشوند. باید کمی درجه ی مرموزیتش را ببری بالا

mohammad said...

:دییی
من لوت دادم پیش رئییست که بلاگت چیه :دییی
ها چرا نشه .. هه هه .. اجی اینمدلی یه خوبیش رو دارم .. تو هم دومیش
:P
.
چطورییی اجییییی :دی ؟

miti va mahish said...

salam khanumi...mamnun ke behemun sar zadi...shad bashi