Tuesday, May 05, 2009

ویکندی که گذشت!ا
شنبه اونقدر خوب بود کلی‌ کارایی که باید می‌کردم و کردم ... رفتم مال و یکمی خرید کردم که آقای عین زنگ زد که همه مال و خریدی بسه! من از جیم اومدم بیا ارکیده ... بعدش بریم پانرا! کامپیوترتو آوردی؟ منم گفتم آره... رفتیم اونجا و غذا گرفتیم نوش جان فرمودیم! و بعد رفتیم پانرا که اون کار کنه و منم یه کارایی باید واسه کلاسم می‌کردم... مشغول بودیم تا مژی زنگ زد که ما اینجاییم تو کجایی؟ میای با ما بریم رستوران ایرانی‌؟ گفتم من با آقای عینم... ما تازه غذا خوردیم شما برین! قرار شد بعدش من باهاشون برم سینما! آقای عین هم بره پیش دوستش! بعد یهو ما تصمیم گرفتیم بریم پی‌ - سی‌ - اچ ( یا همون کنار دریا) جای همیشگیمون پارک کنیم و غروب دریا نگاه کنیم!!! خلاصه بند و بساط و جمع کردیم و آقای عین گفت تو برون! من گیج خوابم!!! منم از تو این جاده رانندگی‌ کردن خیلی‌ بدم میاد مخصوصا وقتی‌ باید یو ترن کنی‌ و تو خاکی پارک کنی‌!! همش احساس می‌کنم الان پرت میشم پائین!!! ترجیح میدم یعنی‌ اصولا نرونم ... گفتش ترس نداره که!!! خودم بهت میگم چی‌ کار کن کی‌ دور بزن‌!!!نترس!! گفتم نمیترسم که دوست ندارم!!! خلاصه روندم ... خوبیش اینه که آقای عین مثل بقیه آقایون نظر نمیده وقتی‌ میرونی! هی‌ نمیگه یواش برو تند برو... کلا میذاره کارتو کنی‌!!! بر عکس بیشتر آقایون! حتی موقع پیچیدنم ساکت بود و من خودم کارمو کردم!!! پارک کردیم و شیشه‌ها رو کشیدیم پائین خیلی‌ باحاله از بالا دریا رو دیدن ... خلاصه یک نیم ساعتی اونجا بودیم که مژی اینا باز زنگ زدن که ما غذامون تموم شد کجا بریم؟ و یک سینما قرار گذشتیم که تا اونا رسیدن بلیط‌ های این فیلمی که قرار بود ببینیم تموم شده بود! و قرار شد بریم همون سینما با کلاس محلمون که کنارش یه واین بار داره... آقای عین گفتش منم میام اونجا باهات! بعدش میرم! خلاصه اومد و باهم آشنا شدن و یک ساعتی اونجا بودیم! اون رفت و ما هم رفتیم سینما
یکشنبه هم قرار بود بریم موزه تاریخ طبیعی! من به داییم گفتم و با دختراش اومد و مژی هم به خواهرش گفت و اونم با دو تا دختراش اومدن و خلاصه جالب بود و خوش گذشت و بچه ها هم خوششون آمد .... بعدشم من رفتم خونه داییم اینا و یکمی با زن دائی جان حرف زدیم و غیبت کردیم و این کارا!ا
این هفته خیلی‌ شلوغ پلوغم! هرروز بعد کار یه برنامه ای دارم! پنجشنبه هم وقت لیزر گرفتم! جلسه اول مشاوره هست امیدوارم تا قبل مسافرتم یه بار بتونم برم! خوب می‌شه اگه بشه..ا
چند وقت پیش ها بهم گفت تو خیلی‌ سوئیتی*... گفتم یعنی‌ چی‌؟‌؟‌؟‌؟ سوئیت بودن زیادی خوب نیست آدم باید خودشو بگیره و خشن باشه.... گفت نههه سوئیت خوبه... گفتم نه سوئیت یعنی‌ پپه! یعنی‌ خنگول یعنی‌ میذاره ازش سو استفاده کنن!!! گفت ‌ای بابا عجبا... اوکی پس از این به بعد بهت میگم آن سوئیت** خوبه؟ بعد فرداش تلفنش و میس کردم برام مسج گذشته نگین آن سوئیت زنگ میزنم نیستی!ا
* sweet, **unsweet!!
آدما جالبند وقتی‌ از یک کاری منع میشن بدتر میخوان اون کارو کنند... انگار این که یک کاری نباید یا نمیتونی‌ بکنی‌ بد تر تحریکت می‌کنه اون کارو بکنی‌! حالا شده حکایت ما! وقتی‌ میرفتیم پیش مژی اینا بهش گفتم حواست هست که ما دوست معمولی‌ هستیم! اونجا که نشست بودیم و داشتیم حرف میزدیم همه باهم, یهو دستمو گرفت!!! یا هی‌ بی اختیار دستش و میزاشت رو پام!! یا من از درینک خودم بهش دادم امتحان کنه و منم از مال اون خوردم! موقع هم که میرفت همو چند ثانیه ب..غ..ل کردیم بی ب..و..س البته!!!! خلاصه خیلی نشد که بشه!ا

7 comments:

Mayra said...

Dokhi kheilii weekend sholugh pologhi dashtii:) omidavram ke hamsihe shado sar zendeh bashi nazanin. In ke adam vaghti az kari maan mishe hey mire tarafeshh daghighan dorostee:) man dar arze 4 mah, 2 kilo ezafe kardam ke aslan khubb nist.. hala tasmim geretam bishatr beram gym kamtar polo ya ghazaye sangin bokhoramm ..hala chi shodeh kamtar gym bishatr ghazayahe sangin por calorie ..che mishe kardd zendegiii digehh:)
take care

Nene said...

akh dar morede ghazie khordan nagoo ke manam hamintor! :((( (gerye shadidnak))

Mayra said...

Negin miduni ta be emruz man cahd martabeh weblogeto baz kardam be havaye gush dadan be musicesh?!!!!
mituni age web counter darii check konii:)

Ocean said...

Hi Negin Jaan,

Thanks for your sweet comments. I will send some pictures from boys soon.

Take care

Nene said...

akhey mayra joonam.., midooni ke age bery bia.com reza sadeghy mitooni bezarish roo repeat:))
ocean joon mersi ... cant wait to see them:))

khoorshid said...

khaste nabashi negin jonam :-*
manam delam psh mikhad shadidan :(

Nene said...

:)) are i know,,,behtarin jaye donyast pch!