Thursday, February 26, 2009

امروز اونقدر دلم واسه خون ایرانمون تنگ شده بود که خدا میدونه ...من تصمیم داشتم برم ایران یه سر ... ولی‌ با این وضعیت اقتصادی و کاری و مالی و نداشتن تعطیلی‌، فکر کنم تا وسط پائیز باید بی‌ خیالش بشم سفرم به کانادا هم الکی الکی‌ خیلی‌ طولانی‌ شد! من می‌خواستم سه چهار روز برم ولی‌ دیگه انقدر دوستم منو وسوسه کرد و اونقدر التماسم(!!) کرد که منم بلیط مو کنسل کردم و شد دقیقا یک هفته!!! البته به دو دلیل این کارو کردم! اول اینکه خوب بیشتر با دوستای‌ کاناداییم باشم و این حرفا بعدشم فکر کردم من عمرم بتونم تابستون برم ایران هم اینکه دانشگاه دارم هم اینکه از اواسط اپریل - می پروژه جدید شروع می‌شه ( اگه خدا بخواد کنسل نشه یهو) که اگه شروع شه خیلی‌ وحشتناک می‌شه ... چونکه کاملا واسمون جدیده و باید فکر کنم مثل اسب کار کنیم! مخصوصا با این رئیس پروژه ای که داریم خلاصه احساس کردم حالا ماه می که خلوت تره خوب یه مسافرتی برم مخصوصا که کلاسم هم تموم می‌شه تا اون موقع البته این به شرطیه که تا اون موقع من هنوز کار کنم
هفته پیش هفت- هشت نفر و لی آف کردن و یه عده هم که بازنشسته شده بودن خودشون پکیج که بهشون دادن و قبول کردن و اونایی هم که ساعتی کار میکردن هم که همشون لی آف شدن ( ۵-۶ نفری بودن) اونایی هم که اینترن دانشجویی بودن همشون از طبقه ما رفتند...حالا باز دیروز گفتن آخر مارچ هم میخوان ۲۰ نفر دیگه رو لی آف کنند - از ۱۲۰ نفر باقی مونده - خیلی‌ وحشتناکه! دیروز من انقدر ترسیده بودم هی‌ هر چند دقیقه به آقای عین می‌گفتم نکنه منو لی آف کنن! هی‌ میگفت نه بابا تو رو لی آف نمیکنند! نترس!ا
دیروز داشتم میرفتم پیش آقای عین ، بهش گفتم غذا میگیرم میام خیلی‌ گشنمه اون گفت غذا خورده ولی‌ بعد یهو گفت اگه بری ارکیده کوکو سبزی بگیری میخورم باهات!!! منم گفتم نه آقای عین خیلی‌ دوره اونجا!!! یه ربع طول میکشه برسم اوردر بدم و ... خلاصه اونم گفتش نه بابا راست میگی‌ ولش کن! حالا الان تو فکرم بر می‌گردم واسش سر راه بگیرم ببرم! البته این فکر الان جرقه زده! حالا ببینم تا اون موقع هنوز حسش هست یا نه
----------------------------------------------------------------
پی نوشت:: عجب کوکویی بود! ولی‌ من نگرفتمش آقای عین خودش رفت و گرفت!!! آخه من چونکه نمیتونم اصولا جلو دهنم و بگیرم بهش گفتم که من تو فکر کوکو ام! گفتش من میرم میگیرم... تو هم بعد کار بیا اینجا با هم می‌خوریم! منم که مستعد گفتم باشه!! البته من بیشتر به این خاطر بهش گفتم که میدونستم میره جیم حتما گرسنش می‌شه و اگه من تو ترافیک بمونم صبر کنه... آخه خیلی‌ این کوکو رو دوست داره! بعد که رفتم پیشش تازه از جیم اومده بود گفتش که هنور کوکو نگرفته .. گفتم خوب من میرفتم می گرفتم بعد میومدم! گفت حالا باهم میریم! بعد هی‌ گیر داده بود که تو خیلی‌ گرسنته؟ منم هی‌ گفتم نه ... گفتش حالا الان یه چیزی بخوریم تا بعد!! هی‌ گفتم آقای عین من گرسنم نیست!! بعد از چند دقیقه دیدم با یه باکس که معلوم بود توش کوکو اومده میگه هنوزم گرسنت نیست نه؟؟؟!!! گفتم آقای عین نداشتیما!!!! منو سر کار میذاری و...!!!! خلاصه اینم از کوکو خورون ما! راستی‌ ما دیشب فیلم باران و دیدیم ... قشنگ بود اگه فیلم ایرانی دوست دارین ببینین!
پی نوشت:: هی‌ بهش میگم آقای عین میری این ساندویچیه فقط غذا بگیر دیگه چیز دیگه نگیر!!!از هر چند باری که میره گوش نمی‌کنه یه رولتی تیراماسو کیکی چیزی میخره!!!! باید دیگه باهاش جدی صحبت کنم!!!اینجوری نمی‌شه

13 comments:

Anonymous said...

ghorbonet beram azizam
rastesh man har kari kardam natonestam ba blogrolling kar konam akharesh linkaye ke to blogfa dashtam ro dorost kardam ...
inshalaa harvaght omadi iran hatman ye toori barname joor mikonam beam bebinamet on seri ke nashod koli delam sokht ...

Anonymous said...

khob chi shod belakhare kharidiii? kuku sabzio migammm!!!
baba khosh behaletun unja be resturane iranii dasressi darin ma bayad 3 saat rah bekubim berim o biam ke ye pors ghazaye irani bokhorimm..
Negin jan negarn karet nabashhh baba..
az alan neshastii stresse chi gereftii bikhaill:)

Anonymous said...

eeeeeee to key oomadi in ja ?? chera khabar nadadi . mage doost nadashty Isan va Ilene ro bebini
:( koo koo ham nooshe joonet. omidvaram vaze kar oonja be zoodi behtar beshe

Ocean said...

Hi Negin Jaan,

Don't worry too much, Hopefully you won't get laid off. I know it is scary though.

Take care and have fun with Mr A!

Anonymous said...

yani to omadi toronto o rafti bedoone in ke khabar bedi???!!!..nadashtima!...
eib nadare;( :*..hala dafeyeh diege to havayeh khoob ke omadi behem begooo...
dar zemn kookoo sabazi ham baram biar..manam kheili doost daram...boooooos

Nene said...

naymadam hanooz :)) may miam... omadam migam:))

Anonymous said...

سلام عزيزم . من چقدر دلم برات تنگيده . يكدفعه اي وبلاگت رو كيليك كردم باز شد.. اوخ ا.وخ عجب بدبختي شده الحمد الله اينجا اخراجي نداريم . نميدونم چي ميخواد بشه خدا ميدونه . مواظب خودتباش بوسسسسس

Anonymous said...

سلام عزيزم . من چقدر دلم برات تنگيده . يكدفعه اي وبلاگت رو كيليك كردم باز شد.. اوخ ا.وخ عجب بدبختي شده الحمد الله اينجا اخراجي نداريم . نميدونم چي ميخواد بشه خدا ميدونه . مواظب خودتباش بوسسسسس
اون بالايي منم افسانه نميدونم اسمم چرا حذف شده

Anonymous said...

Aha khob pas koo koo khordinn coolllll nushe junn...

Anonymous said...

Negin joon key myay?? bebin age sunday dige inja bashi ke ally mishe chon chand ta az bache ha ke mishnasishoon myan khoone ma .hatman behem begoo key myay ke ba ham ye ghar bezarim .telephone mano ke dary .age ham nadary man alan miram to face book barat payam mizaram.hatman doost daram bebinamet.tarikhesho begoo ke man barnamae ham ra joor konam .booooos

Nene said...

Afsaneh jooni:: mersi azizam manam khoshalidam inja omadi!
Mayra khanooomi:: jat khali! iishala biai ye bar inja mibaramet kookoo khoroon
Bahareh: dokhy joon man hala nemiam ke! lol May miam! barat facebook message gozashtam check kon !

Anonymous said...

سلام دوست گرامی


از آشنایی با شما خوشحالم امیدوارم همیشه شاد وموفق باشید


این پست ***دعا کننده دست خالی برنمی گردد ****

Anonymous said...

tu face book gofti chera bikhabar ezdevaj kardii...?
hala man to weblagam bad az akharin marhale jar zadam ke dustamm gele nakonannn:)
cheersss