کنسرت نیاز- تولد!ا
دیشب با دوستان رفتیم کنسرت گروه نیاز ... کنسرت جالبی بود به زبون پشتو, هندی, فارسی و کردی میخوند با ساز های سنتی مثل دف و دو تار واینا! با اینکه بیشتر آهنگاش و نمیفهمیدم چی میگه ... چونکه یا فارسی نبود یا اگه هم بود نمیفهمیدم چی میگه! ولی از ریتم آهنگاش خوشم اومد... البته بماند که مثل بیشتر کنسرتهای ایرانی ۱ ساعت و نیم دیرتر شروع شد و خیلی زود هم تموم شد! جالب این بودش که هر کی یک ساعتی شنیده بود شروع میشه!! یکی میگفت ۸ یکی میگفت ۷ یکی میگفت ۹! دیگه اینم از اون چیزایی هست که فقط از ما ایرانی ها بر میاد!ا
از تیکههای دیشب که خیلی الکی خندیدیم : " به سلامتی دیوار که هیچوقت پیشتت و خالی نمیکنه " به سلامتی کوزه که یادم نیست چرا!!! چه انتظاراتی ازم دارین!!!"ا
اینم یکی ازآهنگاش که احتمالا شنیدین
بعدشم من و یایا و دوست پسرش رفتیم پسدینا تولد دوستمون! اونقدر وقت بود قر نداده بودیم ... هی به یایا میگفتم وای خدا کنه آهنگهای خوب داشته باشن که برقصیم! خلاصه تا رسیدیم دوستمون گفت همه نشستن بیاین برقصین!! ( حالا همه داشتن میرقصیدنها جز دو سه نفر!!!) ما هم فوری شال و کلاه و کندیم و پریدیم وسط و د به قر!!! خلاصه تولد دوست جونمونم مبارک شد!ا
راستی اگه در لوس انجلس زندگانی میکنین و سوشی دوست دارین ما یه سوشی بار کشف کردیم یعنی عالییییی! برین حالش و ببرین توی خیابون المپیک بعد از باندی از طرف دریا! توی سانتا مانیکا یعنی عاشقش میشین! فکر کنم اینجا پاتوق جدید ما خواهد بود تا اطلاع ثانوی! فقط سعی کنین که خوب اسم غذاها رو بگین! وگرنه اگه تپق بزنین خانومه سعی میکنه با تلفظ درستش یادتون بده! ولی خوشمزست!ا
هفته خوبی داشته باشین
3 comments:
che khub ke jaee peida kardin ghere kamaro berizinnn:).. ma chii!!? tu in orupa unam koja? swiss unam kodum shahar..Bern saketrain shahare swiss gir oftadim. har ke az famila miad sar bezane migeh vay inja chera inghadr saketo khalvatee? manam migam inja vase relaxation dar nazar gerefte shode:))
hamaro well kon Negin junam ino begu ke term badii az 16th shuru mishe:(
akhey!!! shahre ma ham ye jahayee vase relax kardan dare!! vali ziad doro bare ma nist!!! etefaghan man yeki az jahayee ke ye roozi khaham did swis khahas bood too barname daram!!!! ah terme ma ke shooroo hsode alreadyyyyyyyy montazere spring breakim!
Hi Negin Joon,
I am glad that you had fun! It's been a while that I have not danced! I miss it!
Take care
Post a Comment