Thursday, February 05, 2009

بارون خوشگل!ا
امروز بالاخره یک بارون خوشگلی اومد و همه شهر و به هم ریخت!! اونجاهایی که برف میاد اونقدر تجهیزات و امکانات دارند که از کار و زندگیشون نیفتند اونوقت اینجا تا یه بارون فکسنی میاد همه قاط میزنند!!! اون از فریوی که بعضی ها تا بارون میگیره قییییییژ ۵۰ مایل سرعت و کم می‌کنن!! بابا ۱۰مایل زیر سرعت برین خوب... راه و بند میارین! البته این مال موقع هایی که از اون بارون نم نم خوشگلا میاد که جلوتو میبینی‌ نه مثلا وقتی‌ جلوتو نمیبینی ها! یا مثلا پیاده رو‌ها تبدیل شده به رودخونه!!حالا فکر کن اگه صبح هواشناسی و چک نکرده باشی‌ و کفشای جلو باز پوشیده باشی‌! باید از روی این نهرهای آب هی بپری!!! جلو خونه ما که دریاچه هستش الان! ولی‌ خداییش بارون صبح‌ها خیلی‌ خوبه... مخصوصا صبح‌های زود که من میرم سر کار!!! رانندگی‌ کنی‌ و نم نم بارون و بیرون اومدن خورشید و ببینی‌ و قمیشی گوش کنی‌ !ا

احوالات من اینکه الان از دندان پزشکی‌ اومدم دهان کج و کوله.. . مست و ملنگ از این مسکن‌هایی‌ که زده بهم... از گرسنگی هم دارم می‌میرم نمیتونم هم هیچی‌ بخورم! ! ! این بابام هم غذا درست کرده یک بویی راه انداخته بیا ووو ببین!!ا

این خانومه رو دیدین هشت قلو زاییده؟ شش تا بچه دیگم داره؟؟؟شوهرم نداره! فقط دوست داره بچه بسازه؟ آدم به خدا کف می‌کنه از کار بعضی‌ اینایی که اسم خودشونو آدم گذاشتن!! بی‌چاره اون بچه‌های بی‌ گناه! حالا خانوم پول میگیره که باهاش مصاحبه هم بکنن!! جل ال خلق!ا

4 comments:

Anonymous said...

اوه خيلي وقته كه اينجا بارون درست و حسابي نيومده دلم براي اين بارون خوشگلا تنگ شده ...
ديشب هر كاري كردم بلاگت باز نشد يه ارور عجيب غريب ميداد دلم براي بلاگت تنگ شد بووووووووود:-*

Nene said...

merc azizammm

Anonymous said...

ها سیلااامم
بارون یکی صبح حا میده ... صبح زوده زود تازه از خواب بیدار شی برداری بری زیر باروون .. اون خیلی میچسبه
.
پول میدن ؟ واسه بچه دار شدن ؟ ... یعنی میگی مونم برم اینکاره شم ... :دییی
جلل مخلوق

Nene said...

pool migire bahash mosahebe konan!!! ghat zadan hame