Wednesday, February 04, 2009

زرشک پلو!ا

یکی‌ از همکارام یه دختر آمریکایی‌ هست اسمش سالی هست. اون یکی‌ همکارم که اسمش ندا هست خیلی‌ وقت پیشا بهش دستور پختن زرشک پلو را داده بود. آخه یه بار بهش داده بود بچشه خوشش اومده بوده! بعدشم یه روز ندا واسش زرشک آورد و بهش داد... زعفران رو هم قبول نکرده بوده از بس هی‌ گفته بود نه مرسی‌ گرونه... خودش رفت خرید! فکر کنم از این مدل مکزیکی ها خریده

حالا امروز ساعت ۶ بود من واسه خودم دراز کشیده بودم... زنگ زده که نگین من یک سوالی‌ دارم! میگم خوب بگو ... میگه این زعفران که من خریدم چرا اینجوریه؟ دراز درازه! میگم اوه خوب بزارش رو یه چیز سفت بعد با ته یه کاپ یا ماگ خوردش کن... بکوبش تا پودر بشه... بعد با آب مخلوطش کن! بعد میگه یعنی‌ اینجوری نریزمش تو غذا؟ میگن نه اصلا فکر نکنم اینجوری حل بشه! خلاصه رفت که این کارو کنه!! حالا زرشک پلوی آمریکایی‌ پز چه جوری از آب در بیاد خدا میدونه!ا

4 comments:

Anonymous said...

وای دختر تو بالاخره اینجا را عمومی کردی من نفسم در اومد تا بهت یک جوری بگم که پسورد به من بدی که بتونم بخونم ولی نمیشد وقتی وبلاگت را خصوصی کرده بودی من ایران بودم وقتی برگشتم دیدم خصوصیه نه یک ایمیلی بود نه هیچ راه ارتباطی دیگه به مهدیس چند بار گفنم که بهت بگه که اونم ایمیلم را بهت داده بود ولی بازم نمیتونستم برم تو وبلاگت تو هم که هیچ کامنتی یا چیزی برام نمیذاشتی خلاصه حسابی اعصابم سر این موضوع خرد بود چه خوب شد که عمومیش کردی

Ocean said...

Hi Negin Jaan,

Chetori? khoobe ke dobareh minevisi. Jalebe ke Americans ghazaye Irooni kheili doost daran.
Albateh hagh ham daran!

Movazebe khodet bash

Nene said...

oh payberah joon mahdis be man goft manam barat invitation ferestadam hata to too liste khanande ham boodi dokhtar:)) vali khob hala ke dige on webloge nist pas sorry ke baese narahaty shodam:))
ocean joonam are zereshk polo o kabab favorite ghazashanoone tavajoh kardy??? taze in dokhtare be chay ahmad va do ghazal ham alaghe man shode!!!!

Anonymous said...

مثه قضیه ی مرغ ساختن بار اول من بود که بابام زنگ زد گفت مرغ بساز
منم یه مرغ از فریزر در اوردم انداختم تو دیگ ... اب کردم توش
یه پیاز همینطوری پوس کندم بدون خورد کردن انداختم توش ... 6 تا قاشق زعفرون و 2 تا قاشق نمک ریختم نادم رو گاز
یه چی باحالی در اومممد :دیییییییییییییی