دیروز روز خیلی بدی بود یکی از پسرا سر کار ما با موتورش تصادف کرده و کشته
شده! همه مون یک جوری تو شک هستیم ! قیافش یک لحظه از جلو چشمم نمیره خیلی
پسر خوبی بود! از وقتی دیگه تو یک تیم نبودیم هر وقت منو میدید هاگ میکرد
یعنی کلا مدلش این جوری بود با همه همین جوری نایس بود! هنوزم باورم نمیشه
هر کی و تو محوطه یا طبقه میبینم که یکم از نظر هیکلی مثلش هست تو دلم میگم
دیدی الکی بود داشت بازشوخی میکرد! دیروز که انقدر تو بهت بودم که به یکی
دیگه از پسرا که اونم موتور میرونه گاهی وقتا گفتم کمرون تو رو خدا دیگه
موتور سواری نکن! اونم راست یا دروغ گفت نگران نباش گذاشتمش برای فروش!
یعنی در حال هزار از هر چی موتور و موتور سوار من نفرت دارم! خیلی حیفش
بود.... خیلی
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comments:
Hi Negin Jaan,
How sad. My brother lost his kidney when he was 16 because of motor cycle. I hate motor too.
I wish a very nice rest of sumer
Post a Comment