Tuesday, January 24, 2012

شاپوهالیک

کلا به آدمی تبدیل شدم که شاپینگ میکنه هی! تقصیر خودمم نیست آخه! مثلا دوستم یک گیفت کارت ویکتوریا جون واسه تولدم فرستاده بود به ایمیل یعنی الکترونیکی بود.. خوب من یک روز رفتم مال اول پرسیدم ازشون که میشه من اینو تو مغازه استفاده کنم آیا! دو تا دختر اولی که انگار تو عمرشون همچین چیزی ندیده بودن گفتن وا این چیه ؟؟ دختر سومی یکم نگاش کرد زیر ایمیلی که من پرینت کرده بودم ریز نوشته بود فقط واسه انلاین خوبه ... نتیجه این شد حالا که من تا اونجا بودم خوب نمیشد دست خالی بیام بیرون که!!!چند تا لباس زیر و رو گرفتم تا برم اوردر را بدم! حالا به یک نکته هم اشاره کنم که ۱۰ دلار هم واسه تولدم اینا فرستاده بودن! که من واسه اونم در واقع رفته بودم ولی به کل یادم رفت! خلاصه بعد که از سیاتل برگشتم کلی چیز میز آنلاین اوردر دادم!! تو سایتش گفته بود که اگه ۱۰۰ دلار خرید کنی شیپینگ مجانی میشه برات اگه نه ۲۲-۲۳ دلاربود واسه پست معمولی بود (یک هفته بعد میرسه)!!! به اضافه تکس و اینا! خلاصه بنده یک ۳۰ دلارم از جیبم دادم تا این اوردر انجام شد!! در ضمن اون کارت ده دلاری که خودشون فرستادن را هم پاره کردم ریز ریز که نرم به خاطر ۱۰ دلار اونجا پنجاه دلار خرج کنم بیام بیرون!!!

شنبه رفته بودم موهام و درست کنم و ابرو هام رو بردارم! بازم تو همون مال.. من هر وقت اونجا میرم میرم کفش های ناین وست و نگاه میکنم من همیشه توش میتونم یک چیزی پیدا کنم! اگه حس خرید باشه این شد که یک کفش و یک بوت خریدم !!! ولی بوتی که میخواستم بخرم اون رنگی که من میخواستم نداشت! منم گفتم جهنم همین مشکی و میخرم واسه سر کار خوبه! خیلی هم ارزون بود کف کرده بودم! شب که با دوستام بیرون میرفتیم خواهر یایا گفتش خوب اون رنگ و آنلاین اردر میدادی!! گفتم راست میگی ها! خلاصه یکشنبه اون یکی رنگشم اردر دادم!! البته تو فکرم بود این مشکی رو میبرم پس میدم!! ولی امروز پوشیدمش!! بعید میدونم برام پس بدم!!!ا

دیگه خرید موبایل جدید برای خودم و داداش کوچیکه بماند !! تازه حالا باید واسه اون یکیم چند وقت دیگه بگیرم! خوب آدم که نمیتونه بین دو تا برادر تفاوت بزاره! یک شوهر هم نداریم هی اراده کنیم یک چیزی میخوایم بره بخره!! اصلا بهترچلاق نیستیم!! ( این حکایت همون گربه هه بود) تولد داداش کوچیکه هام به خوبی و خوشی بر گذار شد! بدون اینکه به کسی آسیب ببینه!!! شوخی میکنم! خیلی همه اومده بودن و خیلی خوش گذشت به همه فکر کنم جاش هم خیلی خوشگل بود جای هر کی نبودش خالی بود..

من امروز بعد از مدت ها تصمیم دارم برام جیم .. بهتره کم کم بار و بندیل و ببندم و در برم از اینجا
روز خوبی داشته باشین!

2 comments:

Anonymous said...

Hi Negin Jaan. Happy belated Birthday. I wish you a great year full of happiness and a real love.

I am kind of shopoholic too. I try not to go to mall as much as possible. But I have to confess that shopping is like anti depressant for me! I really enjoy it.

Take care azizm

Ocean

Nene said...

merc azizam... commentet ro khoonde boodam ydam raft taeed konam! be ghol maroof shopping bar har dard bi darman davast!!