Saturday, November 26, 2011

تولد گل من

امروز تولد یکی از فرشته های آسمونی که پارسال همین روز به دنیا اومد و با خودش یک دنیا شادی و خوشحالی و زندگی آوردقلبهوراماچ...حیف که من که خاله نگینشم امروز پیشش نیستم که واسش تولد مبارک بخونم و براش نای نای کنم و کلی بچلونمشماچدلقک... امروز با دوستم یعنی مامانیش حرف زدم میگفت دیشب تا ۴ صبح بیدار بوده واسه فنقل خانوم کیک ۲ طبقه پخته!!تعجب خدا به داد برسه عروسی شما خاله جونیقلب ...امیلیا عزیز خودم ماچامیدورام که امروز یکی از بهترین تولد های زندگیت باشه عزیزم و کلی شیطونی کنی بازی کنی و نای نای کنی و بخندی خوشگلم قلب... برات از خدا بهترین ها رو میخوام امیدورام همیشه کنار مامان بابای مهربونت خوشبخت و خوشحال باشی خاله مژه... عاشقتم عزیز دلمماچقلبماچ ا


اینم عکس کیک خانوم خانوما که امروز به دستم رسیده

1 comments:

Haleh said...

Khaleh Negin joon jooni, daste golet dard nakone vase in hame lotf o arezohaye ghashng. va hamintor vase lebaso kado haye khoshgel khoshgele Emilia o man ke hesabi khajalatemoon dadi. Ishallah arooosit khaleh Negin joonam. Ishalah Ishalah Ishalah. Khosh behale oon damade khoshbakht, ke ye ghalbe mehraboono bi ghalloghash hamishe kenareshe. Bade 17 saal ke az doostimoon migzare, hamishe behtarin doostam boodi o hasti. Asheghetam Negin joonam va barat behtarin haro arezoo mikonam. Haleh