امروز تولد یکی از فرشته های آسمونی که پارسال همین روز به دنیا اومد و با خودش یک دنیا شادی و خوشحالی و زندگی آورد...حیف که من که خاله نگینشم امروز پیشش نیستم که واسش تولد مبارک بخونم و براش نای نای کنم و کلی بچلونمش
... امروز با دوستم یعنی مامانیش حرف زدم میگفت دیشب تا ۴ صبح بیدار بوده واسه فنقل خانوم کیک ۲ طبقه پخته!!
خدا به داد برسه عروسی شما خاله جونی
...امیلیا عزیز خودم
امیدورام که امروز یکی از بهترین تولد های زندگیت باشه عزیزم و کلی شیطونی کنی بازی کنی و نای نای کنی و بخندی خوشگلم
... برات از خدا بهترین ها رو میخوام امیدورام همیشه کنار مامان بابای مهربونت خوشبخت و خوشحال باشی خاله
... عاشقتم عزیز دلم
ا
Saturday, November 26, 2011
تولد گل من
Posted by Nene at 6:32 PM
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comments:
Khaleh Negin joon jooni, daste golet dard nakone vase in hame lotf o arezohaye ghashng. va hamintor vase lebaso kado haye khoshgel khoshgele Emilia o man ke hesabi khajalatemoon dadi. Ishallah arooosit khaleh Negin joonam. Ishalah Ishalah Ishalah. Khosh behale oon damade khoshbakht, ke ye ghalbe mehraboono bi ghalloghash hamishe kenareshe. Bade 17 saal ke az doostimoon migzare, hamishe behtarin doostam boodi o hasti. Asheghetam Negin joonam va barat behtarin haro arezoo mikonam. Haleh
Post a Comment