Sunday, January 30, 2011

....نشدنی....

کاشکی میشد یک ماه نه یک ماه زیاده دو هفته راحت و آسوده بدون هیج فکری هر کاری عشقم میکشه بکنم و هر کاری عشقم میکشه نکنم هر کی و میخوام ببینم ببینم و هر کی و میخوام نبینم نبینم!ا ... محاله محاله همین! ا
خسته ام از همه چی ولی نمیدونم هم دقیقا از چی.....ا

4 comments:

بامداد said...

آرزوی محاله هممممش
منم همین طورم:(

Anonymous said...

Elahi Ameen.
Angoory!

ملودی said...

نگین جون گلم خستگی هاتو درک میکنم عزیزم.کاش میتونستی یکی دو هفته مرخصی بگیری شاید از کار مداوم خسته شدی .الهی قربونت برم الم میخواد همیشه سر حال ببینمت خدا کنه زودتر این حس و حالت بره عزیزم

Anonymous said...

Ageh beshe che dooghy mishe!