Wednesday, December 08, 2010

جایزه بارون شدیم

ای وای موتورم کار نمیکنه امروز این مقاله لعنتی تموم شه بره دنبال کارش! از صبح نرسیدم یک دستی به سر و گوشش بکشم که امشب دیگه کاریش نخوام بکنم! یکمی زیاد شده باید کمش کنم !! نمیدونم حالا از کجاش هم بزنم!!! ای خدا بعد از ظهری یکمی به من تمرکز بده من تموم کنم بره این پی کارش

امروز انگار اینجا روز جایزه بود! صبح این رئیس پروژه ما اومد بهمون جایزه داد اولش گفت از طرف خودمه بعد خودش خندید گفت نه بابا رئیس کل داده به همه منجرها... منجر ما چونکه نیست داده من بدم بهتون!!! حالا چی بود؟؟؟ از این جا سویچی ها که یک نقطه لیزر داره یک نقطه چراغ قوه ... شرمنده کردن به خدا این روسا امسال ها به خدا ما راضی نیستیم! دیگه نیم ساعتی مثل این بچه تخس ها هی ما رو هم لیزر انداختیم هی تست کردیم ببینیم تا کجا طبقه میره از شیشه رد میشه ... شانس آوردیم کور نشدیم به خدا .... نه اشتباه نکنین ما مهد کودکی نیستیم!!! مهندس مملکتم مثلا!

بعد وقت ناهار یک مراسم تمجید دیگه بود که من اصلا حسش نداشتم که برم و نرفتم بعد یکی برام جایزه که داده بودن آورد و بهم داد! گیفت کارت استار باکس بود! من و باش که فکر کردم اقلا ۱۰ دلار دیگه بهمون دادن!!! الان چک کردم همش ۵ دلار بود یعنی من ترکیدم از خنده! به قول مستشا..ر دست گلشون درد نکنه!!! البته این بیچاره ها که خوب گناهی ندارن وقتی بهشون کمپانی پول نمیده از کجا بیارن!ا

خلاصه خواستم فقط اعلام کنم اینجا که ما امروز جایزه بارون شدیم
خواهشا یک نذری نیازی واسه ما کنین که موقع ترفیع و اضافه حقوق یعنی ۳ ماه دیگه وضع بهتر باشه!!!ا

3 comments:

ملودی said...

نگین جونم میگم دیگه قضیه ی این مقاله ناموسی شدا دست به سر و گوشش بکشی و امشب دیگه کاریش نکنی و اینا !!!! بعد الانه که با لنگه کفش منو دنبال کنی بگی ای ملودی منحرف !!!! راستی میبینم که کادوها یی کوشولو بهتون میدن . ایشالا که وضع مالیشون یه تکونی بخوره موقع اضافه کار جبران کنن.ولی همینم که تو این شرایط با یه کادوی کوچولو روزتونو تغییر دادن خودش خیلی خوبه .بوووووووس گنده مراقب خودت باش نگین گل من

بامداد said...

نگگگگگگگگگگگگین از جایزه هات به منم میددددی ؟:ی

Mayra said...

pas hamun behtar institute ma jayezeh payzehe nemideh ye sham mofasal mideh akhare salio tamam