سلام من اکنون یک نگین با انرژی هستم که درس و مخش ندارم (ایول!) ا
امتحانم را سه شنبه دادم نمیگم که از دست این گروه مزخرفی که توش بودم چقدر حرص خوردم که احتمالا به همین دلیل هم احتمال اینکه "" بی"" بشم زیاده! مسخره ها! ولی بیخیالش دیگه کاریش نمیشه کرد کار گروهی و پراجکت همینه گروه خوب نصیبت بشه کارت درسته وگرنه نه
سه شنبه بعد امتحانم رفتم پیش یایا که شنبه از مسافرت اومده بود من هنوز ندیده بودمش از اون درینک های بی تربیتی ( اسمش بی تربیتی) از فرانسه اورده بود یعنی در واقع میکسش رو اورده بود با شراب سفید میخورن وای خیلی خوشمزست! ولی نمیدونم چرا اینا تو همون فرانسه که بودیم تو اون بار کوچولو کنار خیابوناش خیلی حال میداد!!!
دیروزم من رفتم به امور خودرسی و ناخونامو یک رنگ باحالی کردم! یک جوریه خودم هی نگاش میکنم حال میکنم! نمیدونم چرا! رنگه گاهی جیقه واسم گاهی وقتا ملیحه دوستش دارم! خلاصه
این وکند کازینم گفته از لاس وگاس میاد و یکمی قراره هنگ اوت کنیم بریم خرید ددر دریا اینا البته من به علت امور لیزری هنوز نمیتونم تن بشم متاسفانه !ا
این خیابون سوم ما هم بلاخره افتتاح شد! مامان و بابام سه شنبه رفته بودن میگفتن خوب شده مثل قبله ولی خوب درستش کردن رو باز ...هنوز همه مغازه هاش باز نشده! بابام میگفت شلوغ ترین قسمتش فود کورتش بوده! حالا من هم این ویکند میرم ببینم چی شده ... سال ۲۰۰۸ که اینجا رو بستن سال ۲۰۱۰ برام انقدر دور بود... خیلی سریع میگذره...ا
آخی امروز اون رییس گوگولی بود گری یک مدت واسش کار کردم اومده بود از من و اون دو تا دیگه که با هم رفتیم گروهشون تشکر کرد و بهمون تقدیر نامه داد ...آخی گوگولی بعدشم میگه چرا تو نمیای سر بزنی پایین غریبگی نکن بیا:)))ا آخی گوگولی آخه
همین ها دیگه من برگردم سر کار ! روز خوبی داشته باشین همگی با کلی انرژی
من تصمیم گرفتم که از این به بعد همیشه اینجا با انرژی بنویسم!!! تا جایی که توانش هست!!!! زیاد ناله نزنم!
برای خودم : تولدت مبارک، اون روز فکر میکردم دو سال و نیمه ما باهم نیستیم و یک سال هست که همو ندیدم! ( فکر کنم درست ترین تصمیمی که گرفتیم تو اون پنج سال یعنی دو سال آخرهمین بود!) ولی دلیل نمیشه من تولدت یادت نیوفتم و یادم بره پس تولدت مبارک! امروز که ایمیلت کردم بهم گفتی داشتی نگران میشدی که یادم رفته باشه! ولی بهت گفتم اینجام میگم هیچوقت یادم نمیره، مطمئن باش.. ولی میدونی هنوز سختمه واست آرزو خوشبختی اینا کنم ... نمیدونم چرا شاید تا چند سال دیگه دیگه این حسم نداشته باشم دیگه ... خدا رو چه دیدی... بقول خودت سالی دوبار هم خوبه! خلاصه که تولدت مبارک آقای دکتر! فرد شدی باز:)) ا
امتحانم را سه شنبه دادم نمیگم که از دست این گروه مزخرفی که توش بودم چقدر حرص خوردم که احتمالا به همین دلیل هم احتمال اینکه "" بی"" بشم زیاده! مسخره ها! ولی بیخیالش دیگه کاریش نمیشه کرد کار گروهی و پراجکت همینه گروه خوب نصیبت بشه کارت درسته وگرنه نه
سه شنبه بعد امتحانم رفتم پیش یایا که شنبه از مسافرت اومده بود من هنوز ندیده بودمش از اون درینک های بی تربیتی ( اسمش بی تربیتی) از فرانسه اورده بود یعنی در واقع میکسش رو اورده بود با شراب سفید میخورن وای خیلی خوشمزست! ولی نمیدونم چرا اینا تو همون فرانسه که بودیم تو اون بار کوچولو کنار خیابوناش خیلی حال میداد!!!
دیروزم من رفتم به امور خودرسی و ناخونامو یک رنگ باحالی کردم! یک جوریه خودم هی نگاش میکنم حال میکنم! نمیدونم چرا! رنگه گاهی جیقه واسم گاهی وقتا ملیحه دوستش دارم! خلاصه
این وکند کازینم گفته از لاس وگاس میاد و یکمی قراره هنگ اوت کنیم بریم خرید ددر دریا اینا البته من به علت امور لیزری هنوز نمیتونم تن بشم متاسفانه !ا
این خیابون سوم ما هم بلاخره افتتاح شد! مامان و بابام سه شنبه رفته بودن میگفتن خوب شده مثل قبله ولی خوب درستش کردن رو باز ...هنوز همه مغازه هاش باز نشده! بابام میگفت شلوغ ترین قسمتش فود کورتش بوده! حالا من هم این ویکند میرم ببینم چی شده ... سال ۲۰۰۸ که اینجا رو بستن سال ۲۰۱۰ برام انقدر دور بود... خیلی سریع میگذره...ا
آخی امروز اون رییس گوگولی بود گری یک مدت واسش کار کردم اومده بود از من و اون دو تا دیگه که با هم رفتیم گروهشون تشکر کرد و بهمون تقدیر نامه داد ...آخی گوگولی بعدشم میگه چرا تو نمیای سر بزنی پایین غریبگی نکن بیا:)))ا آخی گوگولی آخه
همین ها دیگه من برگردم سر کار ! روز خوبی داشته باشین همگی با کلی انرژی
من تصمیم گرفتم که از این به بعد همیشه اینجا با انرژی بنویسم!!! تا جایی که توانش هست!!!! زیاد ناله نزنم!
برای خودم : تولدت مبارک، اون روز فکر میکردم دو سال و نیمه ما باهم نیستیم و یک سال هست که همو ندیدم! ( فکر کنم درست ترین تصمیمی که گرفتیم تو اون پنج سال یعنی دو سال آخرهمین بود!) ولی دلیل نمیشه من تولدت یادت نیوفتم و یادم بره پس تولدت مبارک! امروز که ایمیلت کردم بهم گفتی داشتی نگران میشدی که یادم رفته باشه! ولی بهت گفتم اینجام میگم هیچوقت یادم نمیره، مطمئن باش.. ولی میدونی هنوز سختمه واست آرزو خوشبختی اینا کنم ... نمیدونم چرا شاید تا چند سال دیگه دیگه این حسم نداشته باشم دیگه ... خدا رو چه دیدی... بقول خودت سالی دوبار هم خوبه! خلاصه که تولدت مبارک آقای دکتر! فرد شدی باز:)) ا
3 comments:
خسته درس نباشي نگين جون مننننن بووووووووووووس بوسسس
آره انقدر اين روزا زود ميگذرن كه حد نداره ...
سلام نگین بانو دیگه ما رو دوست نداری من دوستت دارم
امتحان دادی بی بشی الهی
khorshid khanoom ma chetori??? aftabi aftabi??
chera ghorboonet beram dooset daram hanooz :)) akhe man az reader mikhoonam dige comment gozary be nodrat mikonam:))
Post a Comment