Friday, June 18, 2010

آشتی کردیم ... با تصمیمات نسبتا جدید ... به هر حال این نیز بگذرد!ا!ا
به قول معروف : be strong

2 comments:

Doost joon said...

DDDDDDDDDDDDooooorogh migi!!!
Lotfan sarian etela resani kon ke mordam az fozoliiiiiiiii?1

خورشید said...

نگیییییین زود تند سریع بیا بگو چی شدههههههه