Sunday, March 07, 2010

چونکه من تصمیم کبری گرفتم که زود زود اینجا رو آپ کنم واسه همین گفتم الان اینجا بنویسم و برام دنبال کارم! این هفته فکر کنم تا تموم بشه من سر بالا بشم آخه میدترم دارم پنجشنبه و هنوز حتی شروع نکردم! و یک استرس عجیبی دارم که بیا و ببین! کار هم که زیاد و نمیشه دودر کرد... من کی درس بخونم... دیروز هم حتی رفتم سر کار با کمال بی میلی و مجبوری ای و تا ۲ اونجا بودم! چونکه شبش هم مهمون داشتیم دیگه منم قید درس خوندن دیروز و زده بودم و بعد کار هم رفتم پیش آقای عین! سبزی پلو با ماهی پخته بود!!! به به چه پسر هنرمندی!!!! واقعا خوشمزه پخته بود یا شایدم من خیلی گشنم بود ( بدجنس بازی!!!) نمیدونم خلاصه خیلی چسبید! بعد غذا تصمیم گرفتیم که فیلم ببینیم! من گفتم بیا فیلم ایرانی ببینیم ...همینجوری داشتیم تو نت.فلیکس نگاه میکردیم ببینیم چه فیلم های ایرانی داره! (من نمیدونستم نت.فلیکس فیلم ایرانی هم داره!ایول!) که آقای عین گفت یین فیلم و دیدی؟ لا-کپشت -ها- پرو-از میک-نند!؟ منم گفتم نه شنیدم خوبه... همینو بذار ببینیم ... خلاصه مشغول دیدنش شدیم! فیلم که باید زیر نویس و میخوندی چونکه من نمیدونم چه زبونی بود کردی بود ترکی بود یا چی بود... بعد زیر نویس هاشم خیلی سریع میرفت! ایناش که هیچی... ولی یک فیلم ناراحت کننده واقعی و دردناکی بود! که من بیشتر فیلم در حال کنترل خودم مبنی بر گریه نکردن بودن و آقای عینم جدی داشت فیلم و دنبال میکرد و بر خلاف همیشه یک کلمه حرف نزد... فقط هر از گاهی یک نگاه به من میکرد ببینه در چه وضعیتیم!! ولی دیگه نیم ساعت آخر فیلم من از کنترل خارج شدم همین جوری گریه کردم و آقای عین دستمال میداد و منو ناز و نوازش میکرد و دلداری میداد که گریه نکن!!!! البته عوض اینکه دلداری بده میگفت اگه فیلم آمریکایی بود دعوات میکردم باز داری گریه میکنی ولی این خیلی واقعی هست آخه!ا من واقعا دیگه دست خودم نبود خیلی اعصاب آدم خرد میشد و دلش کباب میشد
خلاصه آقای عین که از فیلم خوشش اومد! منم همین طور... ولی خیلی تاثیر گذار بود... دیروز همش صحنه های فیلمه تو مغزم میومد و میرفت! فیلم جدیدی نیست ولی اگه خیلی تحت تاثیر قرار میگیری به نظر من نبینین!! بعد از فیلم هم همش داشتیم میگفتیم که صد-ا-م و خیلی الکی الکی کشتن! باید زجر کشش میکردن بد میکشتنش! خدا لعنتش کنه!ا
دیگه من ۶ اینا اومدم خونه و و دایی جان اینا اومدن اینجا و کلی حرف و صحبت کردیم و فیلم های سفر ایران منو دیدیم و مرور خاطرات کردیم!ا
من دیگه بهتره برم سر کتابام! خدا بهم رحم کنه این هفته منو از دعاهای خوب خودتون غافل نکنین!!!وضاعم خیلی خرابه!
ا

6 comments:

Mayra said...

che khub ke zud be zud up mikoni Negin jun. Good luck with your mid term exam Honey

Dost jon said...

Akhey dost jonam,manam inja vazam kheily kharabe alan saate 7 shabe o manam hanoz sare karam,delam vasat kheily tang shode valy har vaght miam behet bezangam saate badie,valy sai mikonam inhafte.dost joni gham daram.boos

Anonymous said...

Salam negin jaan,
Omidvaramke emtehanet ro be khoobi begzarooni.
Manin film chand sale pish didam va kheili geryeh kardam, raje behesh tooye weblogam ham neveshtam. Vaghean dardnak bood. Sayi kon ba mr. A filmhaye asheghane bebini!!!!!!!

Movazebe khodet bash

Nene said...

mersi mayra felan ke achievment darsi hasel nashode:(( mohtaje doayeem!!!

doost joone eshghak mizangamet khodam bezar in emtehan lanatyo bedam panjshanbe

anonymous ki hasty shoma? :)aghalan ye esmi emzayee chyzy!

Anonymous said...

Negin khanoom

shoma filmhaye irani e netflix ro online mibinid? bad sakht nist too computer? ya laptop ro be tv vasl mikonid?

merci,
Naghmeh

Nene said...

naghmeh jan are azizam online mibinim computer vasl mishe be tv... or in mr A case to the projector! and watch it on the screen! :))