رئیس جون داره از اون ته راهرو میاد ... اینجا ملت هر وقت همو ببینن میگن های(سلام) چطوری!اگه سلام نکنند یه لبخند میزند دیگه ... دیدم داره دستاشو تکون میده و نیشش تا بنا گوش بازه بدو بدو میاد بهم میگه
--I got your friend back!
---my friend? who?
-- yeah Nani is coming back
---oh yeah?? are you serious?
--- yeah .. she accepted the offer and now she just needs to give us her start day!
--- omg i am so happy! you are not kidding ha?
-- no! we needed her back :-)
خلاصه اینکه نانی نرفته برگشت.... آخجون... خیلی زجر بود بدونش
ا--بهش مسج زدم : چاک (رئیس جون) الان بهم گفت داری بر میگردی! راسته؟؟ میگه: ااااه گفت ؟؟؟ میخواستم روز اولم سوپرایزت کنم! بیام باهاتون ناهار بعد بگم میام بالا!!! کلی نقشه کشیده بودم همه را به باد داد!!!!! من: ای بدجنس! چطور میتونستی این کارو با من کنی!!!ا نانی: هاهاها!!! فعلا برو ببین کیت کت اردر دادن؟ دارن!؟ نیام ببینم کیت کت ندارین ها!!!! آخجوووون!ا
6 comments:
نگييين جونننننن هوس كيت كت كردمممم :ي شكمويي و هزار تا دردسر:d
حالت خوبه نگين جونم ؟ اوضاع مرتبه ؟
are golam mersi:))
fadat besham madar activ shodi tong tond up mikoni...man alan ke kit kat gofti raftam az too yakhchal bar daram bokhoram delet abbbbbbbb kit kat darim haha
negin joon man akharesh nafahmidam kojaye cal hasti?
Sonia
www.sploveforever.persianblog.ir
sonia joon man LA hastam golam santa monica:))
yani to santa monica hasti manam santa monica hastam yani we SHOULD hang out I'm up for some apple martiniiiiiiiiii also fadat besham let me know boos boos
hatman sonia joon:)hastam hesabi!
Post a Comment